loading...

ام پی تری فول

حرف من حرف توئه تو بگی بمون یا بگی برو میدونی تورو باز دوست دارم همه چی دست توئه هرچی تو بگی هرچی تو بخوای بیای و نیای باز دوست دارم دوست دارم....   تو اگه بخوای میتونی غمامو دور بکنی ثانیه ه

حسین بازدید : 74 سه شنبه 05 شهریور 1398

حرف من حرف توئه تو بگی بمون یا بگی برو میدونی تورو باز دوست دارم

همه چی دست توئه هرچی تو بگی هرچی تو بخوای بیای و نیای باز دوست دارم

دوست دارم....

 

تو اگه بخوای میتونی غمامو دور بکنی ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای میتونی شبامو کنار بزنی دنیا رو دارم اگه بگی تا ابد ماله منی

ماله منی...

text-ahang.rozblog.com

 

وقتی غمگینه دلم با صدای تو با نگاه تو همه چی یهو باز عوض میشه

وقتی غمگینه دلم هرجا که هوات نزدیکه منه دلم میزنه تا بیاد پیشت

بیاد پیشت....

 

تو اگه بخوای میتونی غمامو دور بکنی ثانیه های تاریک منو پر نور بکنی

تو اگه بخوای میتونی شبامو کنار بزنی دنیا رو دارم اگه بگی تا ابد ماله منی

ماله منی...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو