loading...

ام پی تری فول

  هنوز یادت میوفتم هر از چند گاهی عکستو میارم و میکنم یه نگاهی دلم برات خیلی تنگ شده تنگ شده همه بهم میگن کردم چه اشتباهی دیگه ندیدم رنگی به جز سیاهی ولی این دل نداشت هیچ گناهی عاشقت بودم ولی

حسین بازدید : 109 سه شنبه 05 شهریور 1398

 

هنوز یادت میوفتم هر از چند گاهی عکستو میارم و میکنم یه نگاهی

دلم برات خیلی تنگ شده تنگ شده همه بهم میگن کردم چه اشتباهی

دیگه ندیدم رنگی به جز سیاهی ولی این دل نداشت هیچ گناهی

عاشقت بودم ولی فقط تو یه لحظه یکی دیگه رو دیدم موندم سر دو راهی

 

چشمام اشکاتو میدید قلبم درداتو فهمید اما باز دلم لرزید بدون اینکه بخوام

نمیدونی تنهایی چقدر سخته نیستی تو خیلی وقته

text-ahang.rozblog.com

 

 هر روزش میگذره قدر چند سال برام

 

یادت میاد گفتی تنهات نمیذارم آره خودم رفتم که این شده روزگارم

قلبم فقط اندازه ی عشق تو جا داشت تورَم بیرون کردم از قلبم با این کارم

 

چشمام اشکاتو میدید قلبم درداتو فهمید اما باز دلم لرزید بدون اینکه بخوام

نمیدونی تنهایی چقدر سخته نیستی تو خیلی وقته

 هر روزش میگذره قدر چند سال برام

 

بعد اون روز دلم یه روز خوش ندید شدم یه آدم تنها یه افسرده ی شدید

میدونم شاید دیگه دلت واسه ی من نمیسوزه

پدوست دارم دوست دارم هنوزم که هنوزه

 

چشمام اشکاتو میدید قلبم درداتو فهمید اما باز دلم لرزید بدون اینکه بخوام

نمیدونی تنهایی چقدر سخته نیستی تو خیلی وقته

 هر روزش میگذره یک عمر برام

تکست آهنگ -







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو