loading...

ام پی تری فول

زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی  حالا آروم آروم توی دلم نشستی تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میذاری  بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری   منو محو خودت کردی بدو بیا بدو تو چه خونسرد

حسین بازدید : 77 سه شنبه 05 شهریور 1398

زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی

 حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میذاری

 بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری

 

منو محو خودت کردی بدو بیا بدو تو چه خونسردی

از مرحله پرتی دیوونم کردی

 

زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی

 حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میذاری

 بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری

 

حالا دستاتو بده به من که خوب نشستی به دل من

تو نمیدونی با دلم چیکار کردی ولی خوب تو دلم جاتو وا کردی

تورو پیدا کردم تنهات نمیذارم اصلا

تا دنیا هست کنارت میمونم قطعا

 

منو محو خودت کردی بدو بیا بدو تو چه خونسردی

از مرحله پرتی دیوونم کردی

 

زدی دستی دستی قفل قلبمو شکستی

 حالا آروم آروم توی دلم نشستی

تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میذاری

 بگو دوسم داری دیگه باید به روم بیاری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو