loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو,    دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320,    دانلود اهنگ در شب گیسوان تو مست به خواب میروم,    دانلود آ

حسین بازدید : 107 سه شنبه 26 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو
,    دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320
,    دانلود اهنگ در شب گیسوان تو مست به خواب میروم
,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو مست بخواب میروم
,    دانلود اهنگ گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم
,    دانلود آهنگ گیسوان پرواز همای
,    دانلود آهنگ جدید همای در آغوش خداوند
,    دانلود آهنگ در شب گیسوان تو با کیفیت 320
,    دانلود تمام آهنگ های پرواز همای

متن آهنگ در شب گیسوان تو از پرواز همای

در شب گیسوان تو
مست به خواب می روم
مست به خواب این رهِ
پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا
سوی تو می کشد مرا
ای که تو سوی خویش و من
سوی سراب می روم

هر شب از آرزوی تو
در تب ماه روی تو
در خم و تاب موی تو
مست و خراب می روم

در شب گیسوان تو
مست به خواب می روم
مست به خواب این رهِ
پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا
سوی تو می کشد مرا
ای که تو سوی خویش و
من سوی سراب می روم

ای که نگاه می کنی
بر من و آه می کشم
ای که چو شمع از آتشی
عشق تو آب می روم

ماه من آفتاب من
باده ی من شراب من
خانه ی روی آب من
همچو حباب می روم

در شب گیسوان تو
مست به خواب می روم
مست به خواب این رهِ
پر خم و تاب می روم

بوی تو می کشد مرا
سوی تو می کشد مرا
ای که تو سوی خویش و من
سوی سراب می روم

هر شب از آرزوی تو
در تب ماه روی تو
در خم و تاب موی تو
مست و خراب می روم

 

 

 

 

 

https://tab-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%DA%AF%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88/







برچسب ها دانلود آهنگ در شب گیسوان تو دانلود آلبوم در شب گیسوان تو از همای 320 دانلود اهنگ در شب گیسوان تو مست به خواب میروم دانلود آهنگ در شب گیسوان تو مست بخواب میروم دانلود اهنگ گوش نمیدهد دلم زهی خیال باطلم دانلود آهنگ گیسوان پرواز همای دانلود آهنگ جدید همای در آغوش خداوند دانلود آهنگ در شب گیسوان تو با کیفیت 320 دانلود تمام آهنگ های پرواز همای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو