loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ گفتی میمونی همیشه ولی رفتی,    دانلود اهنگ تنهام گذاشتی و رفتی,    دانلود اهنگ محمد نجم به نام تو کجایی,    دانلود آهنگ محم

حسین بازدید : 383 چهارشنبه 27 شهریور 1398




,    دانلود اهنگ گفتی میمونی همیشه ولی رفتی
,    دانلود اهنگ تنهام گذاشتی و رفتی
,    دانلود اهنگ محمد نجم به نام تو کجایی
,    دانلود آهنگ محمد نجم بنام ازت دلخورم
,    دانلود اهنگ تنهام گذاشتی و رفتی نمیدونستی دل من
,    تنهام گذاشتی و رفتی و نمیدونستی دل من
,    دانلود اهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من
,    دانلود آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تو رو میخواد
,    اهنگ غمگین رفتی تنهام گذاشتی

تنهام گذاشتی یه دفعه
آخه، چی شد
بگو دروغات حالا
قسمت کی شد
بگو دلم خیلی گرفته
گفتی می مونی
همیشه ولی رفتی
نمیدونستی بری من می میرم
حالا دلم خیلی گرفته

دلت چه جوری اومد
تو که منو دوست داشتی
تو غصه ها سرتو
رو شونه هام می ذاشتی
دلت چه جوری اومد
آخه به تو وابسته م
بدون دستای تو
داره می لرزه دستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ تنهام گذاشتی و محمد نجم

♫♫♫♫♫♫

یه خط نوشتی
میری واسه همیشه
نمیدونستی بری دق می کنم
تو که دوستم داشتی عزیزم
تو که نباشی
دیگه هیچی نمی خوام
می خوام بمیرم چی
می شد اگه تو
تنهام نمی ذاشتی عزیزم

دلت چه جوری اومد
تو که منو دوست داشتی
تو غصه ها سرتو
رو شونه هام می ذاشتی
دلت چه جوری اومد
آخه به تو وابسته م
بدون دستای تو
داره می لرزه دستم

تنهام گذاشتی یه دفعه
آخه، چی شد
بگو دروغات حالا
قسمت کی شد
بگو دلم خیلی گرفته
گفتی می مونی
همیشه ولی رفتی
نمیدونستی بری من می میرم
حالا دلم خیلی گرفته

 

 

https://msbmusic.ir/محمد-نجم-تنهام-گذاشتی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ گفتی میمونی همیشه ولی رفتی دانلود اهنگ تنهام گذاشتی و رفتی دانلود اهنگ محمد نجم به نام تو کجایی دانلود آهنگ محمد نجم بنام ازت دلخورم دانلود اهنگ تنهام گذاشتی و رفتی نمیدونستی دل من تنهام گذاشتی و رفتی و نمیدونستی دل من دانلود اهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من دانلود آهنگ تنهام گذاشتی رفتیو نمیدونستی دل من چقدر تو رو میخواد اهنگ غمگین رفتی تنهام گذاشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو