loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده,    آهنگ من به دنیا اومدم دنیا ب من نیومده,    این به دنیا اومدن برای من اومد نداشت بهنام صفوی, &n

حسین بازدید : 83 پنجشنبه 28 شهریور 1398

,    دانلود آهنگ من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده
,    آهنگ من به دنیا اومدم دنیا ب من نیومده
,    این به دنیا اومدن برای من اومد نداشت بهنام صفوی
,    موزیک ویدیو دنیا به من نیومده بهنام صفوی
,    من به دنیا آمدم دنیا نمی آید به من
,    کلیپ بهنام صفوی دنیا به من نیومده
,    بهنام صفوی با صدای گریه هام مهمون این دنیا شدم
,    ما به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد
,    اهنگ با من به دنیا اومدی

,   

https://music-ava.ir/

متن دانلود آهنگ دنیا به من نیومده

با صدای گریه هام مهمون این دنیا شدم

گریه شد هدیه من تو لحظه تولدم

دنیا تو اول راه اشکو تو چشم من گذاشت

این به دنیا اومدن برای من اومد نداشت

پشت هر غم روی غم اما دلم حوصله کرد

حوصله حدی داره از چی نباید گله کرد

سهم هر تولدی تو دنیا میشه اشکو درد

کار دنیا اینه و دنبال علتش نگرد

من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده

هرچی درده رو زمین انگاری سهم من شده

من به دنیا اومدم دنیایی که با من بده

دنیا انگار نمیخاد یه روی خوش نشون بده

من به دنیا اومدم اون ولی قیدمو زده

زندگی من با توام ببین سرم چی اومده

خسته م از دنیایی که یه روزی خوب یه روز بده

من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده

♫ ♫ دانلود آهنگ دنیا به من نیومده ♫ ♫

وقتی دردای دلت هیچ جوری درمون نمیشه

سختی های زندگی واسه تو آسون نمیشه

بغض سنگینی میاد جای نفس

دنیا زندون میشه قد یک قفس

خسته م از دنیای لبریز هوس

یه هوای تازه میخوام اگه هست

من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده

هرچی درده رو زمین انگاری سهم من شده

من به دنیا اومدم دنیایی که با من بده

دنیا انگار نمی خواد یه روی خوش نشون بده

من به دنیا اومدم اون ولی قیدمو زده

زندگی من با توام ببین سرم چی اومده

خستم از دنیایی که یه روز خوب یه روز بده

من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 Download Now!

دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download Now!







برچسب ها دانلود آهنگ من به دنیا اومدم دنیا به من نیومده آهنگ من به دنیا اومدم دنیا ب من نیومده این به دنیا اومدن برای من اومد نداشت بهنام صفوی موزیک ویدیو دنیا به من نیومده بهنام صفوی من به دنیا آمدم دنیا نمی آید به من کلیپ بهنام صفوی دنیا به من نیومده بهنام صفوی با صدای گریه هام مهمون این دنیا شدم ما به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد اهنگ با من به دنیا اومدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو