loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ یکی از اون ور ابرا میرسه,    دانلود آهنگ همزبون از بتی,    دانلود اهنگ همزبون از مریم ال داوود,    یه شب از همین شبا از مری

حسین بازدید : 84 پنجشنبه 28 شهریور 1398


,    دانلود آهنگ یکی از اون ور ابرا میرسه
,    دانلود آهنگ همزبون از بتی
,    دانلود اهنگ همزبون از مریم ال داوود
,    یه شب از همین شبا از مریم آل داوود
,    دانلود آهنگ یه شب از همین شبا بتی
,    دانلود اهنگ مریم ال داوود
,    آهنگ همزبون از مریم آل داوود
,    اهنگ مریم ال داوود همزبون
,    دانلود اهنگ یه شب از همین شبا

,   

 

 

 

یه شب از همین شبا یه شب سرد و سیاه

یکی از اونور ابرا میرسه

غصه های منو باور میکنه

گل تنهاییمو پرپر میکنه

واسه من قصه بودن میخونه

میمونه همیشه با من میمونه

اون همونه یه افق یه آسمون واسه من 

نمیدونم چی بگم یه همزبونه واسه من 

اون همونه یه افق یه آسمون واسه من 

نمیدونم چی بگم 

یه همزبونه واسه من 

دانلود آهنگ اون همونه یه افق یه آسمونه واسه من سریال عروس استانبول

یه شب از همین شبای یکی میاد

با صدای مهربونش توی باد

شب من رنگ ستاره میگیره

میمیره فصل جدایی میمیره

می نویسم اسمشو روی همه پنجره ها

چه عزیزه واسه من مثل هوا مثل خدا

اون همونه یه افق یه آسمون واسه من

نمیدونم چی بگم یه همزبونه واسه من

اون همونه یه افق یه آسمون واسه من 

نمیدونم چی بگم 

یه همزبونه واسه من

 

 

http://www.teh-dl.ir/

دانلود آهنگ با کيفيت 320

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ یکی از اون ور ابرا میرسه دانلود آهنگ همزبون از بتی دانلود اهنگ همزبون از مریم ال داوود یه شب از همین شبا از مریم آل داوود دانلود آهنگ یه شب از همین شبا بتی دانلود اهنگ مریم ال داوود آهنگ همزبون از مریم آل داوود اهنگ مریم ال داوود همزبون دانلود اهنگ یه شب از همین شبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو