loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم,    دانلوداهنگمن که تواسمون توحتی ستاره ندارم,    من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم

حسین بازدید : 98 جمعه 29 شهریور 1398



,   
,    دانلود آهنگ من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم
,    دانلوداهنگمن که تواسمون توحتی ستاره ندارم
,    من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم ایمان غلامی
,    حتی تو آسمون نمونده ستاره ای برای من
,    دانلود اهنگ حتی تو آسمون نمونده ستاره ای برای من
,    اهنگ نمونده راه چاره ای برای دلواپسیام
,    دانلود آهنگ بی ستاره از ویگن
,    روزبه نعمت الهی
,    دانلود آهنگ عشق تو مثل آتیشه که میسوزونه

,   

 

http://www.myfaza2music.net

من که تو آسمون تو ، حتی ستاره ندارم
کجا برم که بی تو من ، یه راه چاره ندارم
عشق تو مثل آتیشه ، خودت ولی کوه یخی
عشق تو عشق آخره ، عشق دوباره ندارم
تو که خودت ستاره ای یا که یه راه چاره ای
اگه ازم جدا بشی ، همون عشق دوباره ای
تو که خودت ستاره ای یا که یه راه چاره ای
اگه ازم جدا بشی ، همون عشق دوباره ای
نگو ستاره گم شده تو آسمون تار من
نگو پرنده کشته شد با زخم های شکار من
منی که با ترانه هام ، لحظه به لحظه با تو ام
نگو نموندی تا ابد ، تو هر نفس کنار من
این که می گم بهانه نیست ، بهانه عاشقانه نیست
بدون که عاشقی فقط نوشتن ترانه نیست
این که می گم بهانه نیست ، بهانه عاشقانه نیست
بدون که عاشقی فقط نوشتن ترانه نیست
من که تو آسمون تو ، حتی ستاره ندارم
کجا برم که بی تو من ، یه راه چاره ندارم
عشق تو مثل آتیشه ، خودت ولی کوه یخی
عشق تو عشق آخره ، عشق دوباره ندارم







برچسب ها دانلود آهنگ من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم دانلوداهنگمن که تواسمون توحتی ستاره ندارم من که تو آسمون تو حتی ستاره ندارم ایمان غلامی حتی تو آسمون نمونده ستاره ای برای من دانلود اهنگ حتی تو آسمون نمونده ستاره ای برای من اهنگ نمونده راه چاره ای برای دلواپسیام دانلود آهنگ بی ستاره از ویگن روزبه نعمت الهی دانلود آهنگ عشق تو مثل آتیشه که میسوزونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو