loading...

ام پی تری فول

تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو به امیدی نشسته دل من مگه سنگ صبوره دل تو دل در این دور و زمونه به خدا شده بهونه هر چی شد در این میونه میگی تقصیر دله کار دل چه مشکله یه روزی غرق به خونه ی

حسین بازدید : 151 جمعه 29 شهریور 1398

تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو

به امیدی نشسته دل من مگه سنگ صبوره دل تو

دل در این دور و زمونه به خدا شده بهونه هر چی شد در این میونه

میگی تقصیر دله کار دل چه مشکله

یه روزی غرق به خونه یا میگن دشت جنونه

دل چیه خودش بدونه

میگی تقصیر دله کار دل چه مشکله

 

دل کدومه مشکل کدومه

پیش من افسانه کم گو از دل دیوانه کم گو

کی صدای دل شنیده به خدا کسی ندیده

که تو آسمون دلی پر بزنه شب و روز خونه یار سر بزنه

کی دیده پنجه غم سر برسه بر در خونه دل در بزنه

دروغه لیلی و مجنون قصه شاه پریون

دیگه از وامق و عزرا چی بگم نکنین باور قصه غم

http://limux1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو لینک مستقیم کد پیشواز تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو ایرانسل دانلود ریمیکس تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو کد پیشواز تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو همراه اول دانلود آهنگ تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو دانلود آهنگ تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ تو که گفتی شکسته دل من مگه جام بلور دل تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو