loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ من که جیک و جیک میکنم برات,    کلیپ من که جیک و جیک میکنم برات,    قصه صوتی من که جیک جیک میکنم برات,    دانلود قصه صوتی مه

حسین بازدید : 2372 جمعه 29 شهریور 1398



,    دانلود آهنگ من که جیک و جیک میکنم برات
,    کلیپ من که جیک و جیک میکنم برات
,    قصه صوتی من که جیک جیک میکنم برات
,    دانلود قصه صوتی مهمان های ناخوانده
,    دانلود نوار قصه قدیمی مهمان ناخوانده
,    دانلود فایل صوتی قصه مهمانهای ناخوانده
,    من که قدقد میکنم برات بمرانی
,    متن شعر مهمان ناخوانده
,    نوار قصه های قدیمی مهمان ناخوانده

,   


متن شعر کودکانه مهمان های ناخوانده

مهمان هاي ناخوانده”

يكي بود يكي نبود
غير از خدا هيچكي نبود
مادربزرگ مهربون
گيسش بلند، قدش كمون
خوش صحبت و خوش سر زبون
پيرهن چلوار به برش
چارقد گلدار به سرش
يه خونه داشت يه غربيل
اتاق نگو يه زنبيل
نه همدلي نه همدمي
نه همزبون و محرمي
تنها نشست و شام خورد
تو جاش خوابيد و خوابش برد

bird-1 دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

باد اومد و ابر اومد
شرشر بارون اومد
گنجشكه از تو لونه اش
پر زد و بيرون اومد
– لونه مو آب گرفته
چشمهامو خواب گرفته
جيك جيك جيك كجا برم؟
كجا بخوابم ؟ جا ندارم
مادربزرگ مهربون!
منو راه ميدي تو خونه تون؟
– گنجشك نازجيك جيكو
جيك و جيك نكن بدو بيا تو
كنج اتاق روي طناب محكم بشين راحت بخواب

سایر قصه ها با صدای سحر شریفی

dog دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

آقا سگه داشت سگ دو زنون
تو كوچه ميرفت عوعو كنون
حسابي سرماخورده بود
گوشهاشو سرما برده بود
مي نشست و هاف و هاف ميكرد
ميدويد و سينه صاف ميكرد.

-من چه كنم، چيكار كنم؟
كدوم طرف فرار كنم؟
زوزه كشون مثل يه گرگ
برم خونه مادر بزرگ.
زوزه چيه ؟ واق واق واق
در بزنم تاق تاق تاق

مادر بزرگ مهربون!
منو ميبري تو خونه تون؟
– اي سگ پير هاف هافو
هاف هاف نكن بدو بيا تو
خيلي دلم ميسوزه برات
نيا تو اتاق، برو تو حياط!

قصه صوتی کدو قلقله زن

donkey دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

الاغه رفته بود تو باغ
قورباغه گفت :

– آهاي الاغ!
آسياب امروز تعطيله
يورغه برو توي طويله!

– بارون مياد، زمين گله
يورغه دويدن مشكله
مادر بزرگ مهربون!
منو راه ميدي تو خونه تون؟

– كره الاغ عرعرو
عر و عر نكن بدو بيا تو
يواش يواش بيا تو اتاق
بپا سرت نخوره به طاق!

Chicken دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

مرغه روي چفته مو
سينه شو داده بود جلو
بارون اومد روي سرش
خيس شد همه بال و پرش.
– تو اين هواي باروني
چطوري برم تو مرغدوني؟
مادر بزرگ مهربون!
منو راه ميدي تو خونه تون؟
– اينقده نكن قدقدقدا
همه اومدن ، تو هم بيا
بپر برو تو طاقچه
پاتو نذار تو باغچه!

دانلود قصه های صوتی برای کودکان

crow دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

آقا كلاغه تو صحرا بود
ميون صحرا تنها بود
پر زد و رفت روي چنار
– چيكار كنم ؟ قارقارقار
پربزنم برم خونه ام
خونه ام كجاست؟
من چه ميدونم؟
تو اين هواي باروني
پاشم برم به مهموني
مادر بزرگ مهربون!
منو راه ميدي تو خونه تون؟
-آهاي كلاغ قارقارو
قار و قار نكن ، بدو بيا تو
سرت رو بذار لاي پرت
بگير بخواب خير سرت!

grandmother دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

مادر بزرگ در ها رو بست
اومد تو رختخواب نشست
بالا سرش، روي طناب
گنجشكه رفته بود به خواب.
رو رختخواب يه دونه كلاغ
نصف اتاق مال الاغ
مرغ قشنگه پا كوتا
بال و پرش رنگ حنا
نرفته بود تو باغچه
نشسته بود تو طاقچه
سگه تو حياط، پشت ديوار
گاهي تو خواب، گاهي بيدار!

bird2 دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

یواش يواش شب سر اومد
صبح شد و خورشيد دراومد.
مادربزرگ از جا پاشد
توي اتاق جا به جاشد.
– گنجشكك اشي مشي
روي طناب من نشين
يالا پا پاشو برو خونه تون
جا ندارم، اينجا نمون
– من كه جيك و جيك ميكنم برات
تخم كوچيك ميكنم برات
مادر بزگ مهربون
من برم بيرون؟
اگه بمونم، اگه بميرم
از اينجا بيرون نميرم!
-گنجشكك اشي مشي
پيش من بشين

آهاي سگه هاف و هاف نكن
وق و وق نزن، سينه صاف نكن
وسط حياط وايسادي كه چه؟
تا سه ميشمرم، برو تو كوچه!
– من كه واق و واق ميكنم برات
دزد و بي دماغ ميكنم برات
مادربزرگ مهربون
من برم بيرون؟
اگه بمونم، اگه بميرم
از اينجا بيرون نميرم
-بيرون نرو سگ پاسبون
گنجشكه موند تو هم بمون!

آقا الاغه! اينقده نخواب
همه اومدن دم آسياب
پالون رو بپوش، برو سركار
گندم رو ببر، آردا رو بيار
الاغ سيا و راه آسيا
هي بيا پايين، هي برو بالا.
“من كه عر و عر مي كنم برات
همه رو خبر ميكنم برات”
مادربزرگ مهربون
من برم بيرون؟
اگه بمونم، اگه بميرم
از اينجا بيرون نميرم.
– كره الاغ بي زبون
تو هم بمون.

دانلود کلیپ و داستان صوتی دزده و مرغ فلفلی

Chicken2 دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

خانم حناي قدقدي
بسه ديگه خسته شدي
اينقده اون بالا نشين
از اون بالا بپر پايين
اگر خوابت مياد، برو
بخواب روي چفته مو.
– “من كه قدقدا ميكنم برات
تخم طلا ميكنم برات”
مادربزرگ مهربون
من برم بيرون؟
اگه بمونم، اگه بميرم
از اينجا بيرون نميرم.
– مرغه، تو هم نرو خونه تون
همه ميمونن، تو هم بمون.

آقا كلاغه! خوابي يا بيدار؟
تنبلي نكن، برو سر كار!
برو سر كار، تو خونه نمون
آفتاب اومده لب پشت بوم.
– “من كه قار قار ميكنم برات
آقا رو بيدار ميكنم برات”
مادربزرگ مهربون
من برم بيرون؟
اگه بمونم، اگه بميرم
از اينجا بيرون نميرم.
– كلاغ خوب و مهربون
تو هم بمون.
grandmother-other دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

آقا الاغه و خانم حنا و آقا كلاغه و
گنجشكك اشي مشي
جمع شدن توي اتاق
سگه تو حياط به واق و واق.
– مادر بزرگ تورو بخدا
تكون نخور از پيش ما
هيچ كاري نكن، بشين سرجات
هر كاري داري، ميكنيم برات.
مادر بزرگ مهربون
حالاحالا ها زنده بمون!

 

پخش آنلاین مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

 

دانلود داستان صوتی مهمان های ناخوانده (خونه مادربزرگه)

در صورت بروز مشکل در دانلود قصه کودکانه بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as
و یا Save target as را انتخاب کنید.

دانلود

منبع: ایستگاه کودک

 

http://www.istgahekoodak.ir







برچسب ها دانلود آهنگ من که جیک و جیک میکنم برات کلیپ من که جیک و جیک میکنم برات قصه صوتی من که جیک جیک میکنم برات دانلود قصه صوتی مهمان های ناخوانده دانلود نوار قصه قدیمی مهمان ناخوانده دانلود فایل صوتی قصه مهمانهای ناخوانده من که قدقد میکنم برات بمرانی متن شعر مهمان ناخوانده نوار قصه های قدیمی مهمان ناخوانده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو