loading...

ام پی تری فول

    این محاله این فقط یه اشتباس عشق من پاکه مثل فرشته هاس این محاله این فقط یه اشتباس عشق من پاکه مثل فرشته هاس عشق من اهل زمین نیست میدونم عشق من هدیه ای از سوی خداس عشق من بگو که ا

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 03 مهر 1398

 

 

این محاله این فقط یه اشتباس

عشق من پاکه مثل فرشته هاس

این محاله این فقط یه اشتباس

عشق من پاکه مثل فرشته هاس

عشق من اهل زمین نیست میدونم

عشق من هدیه ای از سوی خداس

عشق من بگو که اشتباه شده

بگو اون تو نیستی با یکی دیگه

تو که اهل بی وفایی نبودی

http://iranmusicc.com

 

بگو که چشمام داره دروغ میگه

بگو که چشمام داره دروغ میگه

این محاله من که باور ندارم

مگه میشه اون تو باشی؟

نمیـــشه...نمیـــــشه

من دارم از غصه دیوونه میشم

همه ی وجود من پر از غمه

بگو اون تو نیستی با یکی دیگه

به خـــدا این نفس آخرمه

این محاله این فقط یه اشتباس

عشق من پاکه مثل فرشته هاس

عشق من اهل زمین نیست میدونم

عشق من هدیه ای از سوی خداس

عشق من بگو که اشتباه شده

بگو اون تو نیستی با یکی دیگه

تو که اهل بی وفایی نبودی

بگو که چشمام داره دروغ میگه

بگو که چشمام داره دروغ میگه

 

 

 

 








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو