loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ خوشم بهت اخ نگم بهت,    دلخوشم بهت اخه نگم بهت,    دانلود اهنگ سینا درخشنده هی ببین منو,    سینا درخشنده حال ناب ریمیکس,&nb

حسین بازدید : 90 پنجشنبه 04 مهر 1398


,    دانلود اهنگ خوشم بهت اخ نگم بهت
,    دلخوشم بهت اخه نگم بهت
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده هی ببین منو
,    سینا درخشنده حال ناب ریمیکس
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده حال ناب
,    اهنگ دلخوشم بهت اخ نگم بهت از سینا درخشنده
,    دانلود آهنگ دلخوشم بهت آخ نگم بهت
,    سینا درخشنده هی ببین منو بردی عقلمو
,    دانلود اهنگ اخه نگم بهت بانی تمام خنده هام

http://tabamusic.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%A7%D8%A8/

هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن حس و حال من چند
دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمام خنده هام شدی به جرات
حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم
حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

دانلود آهنگ سینا درخشنده حال ناب

حال نابمو عشقو حالمو روبه راهمو این حسمو تو داری یا نه
خوبی واسه من عشق خاص من تویی یه دونه ای مگه داریم شبیهت آدم
حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم
حالم با تو نابه مجنونم دیوونم
حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ خوشم بهت اخ نگم بهت دلخوشم بهت اخه نگم بهت دانلود اهنگ سینا درخشنده هی ببین منو سینا درخشنده حال ناب ریمیکس دانلود اهنگ سینا درخشنده حال ناب اهنگ دلخوشم بهت اخ نگم بهت از سینا درخشنده دانلود آهنگ دلخوشم بهت آخ نگم بهت سینا درخشنده هی ببین منو بردی عقلمو دانلود اهنگ اخه نگم بهت بانی تمام خنده هام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو