loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مرنجانم از پویان نجف,    دانلود اهنگ پویان نجف بیا که روح از تنم گذشته,    دانلود اهنگ های قدیمی پویان نجف,    پویان نجف دل

حسین بازدید : 165 پنجشنبه 04 مهر 1398



,    دانلود آهنگ مرنجانم از پویان نجف
,    دانلود اهنگ پویان نجف بیا که روح از تنم گذشته
,    دانلود اهنگ های قدیمی پویان نجف
,    پویان نجف دلبر
,    دانلود آهنگ پویان
,    مرنجانم پویان نجف
,    آهنگ شاد پویان نجف
,    اهنگ مشتی پویان نجف
,    دانلود نوحه پویان نجف

https://www.bibakmusic.com/2453/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%AC%D9%81-%DA%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87.html

 

متن آهنگ چه خوبه از پویان نجف

چه خوبه حال و روزامون
تو اومدی به خونم
همه دنیا ی من شو
تو هستی و وجودم
تو روزایی که من مردم

Tu Roozaei Ke Man Mordam
از این عشقای تو خالی
دیگه خسته و دلگیرم
از این روزای تکراری

Az In Roozaye Tekrari
ولی تو اومدی عشقم
یه آرامش به من دادی

ترانه آهنگ چه خوبه از پویان نجف

من همه روزام همینه
تا تو برگردی به خونه
تو خیالم با تو دارم
بوسه های عاشقونه
تویی که با هر نگاهت
میکنی دنیامو آروم
دوست دارم با تو بمونم

Doost Daram Ba To Bemoonam
همین امشب زیر بارون

Hamin Emshab Zire Baroon
چه خوبه حال و روزامون
تو اومدی به خونم
همه دنیا ی من شو
تو هستی و وجودم







برچسب ها دانلود آهنگ مرنجانم از پویان نجف دانلود اهنگ پویان نجف بیا که روح از تنم گذشته دانلود اهنگ های قدیمی پویان نجف پویان نجف دلبر دانلود آهنگ پویان مرنجانم پویان نجف آهنگ شاد پویان نجف اهنگ مشتی پویان نجف دانلود نوحه پویان نجف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو