loading...

ام پی تری فول

    کنارِ منی و کنارِ توام ●♪♫تورو می خوامت من، واسه خودم ●♪♫یه جوری پیگیرِ تو شدم؛ همه فهمیدن! ●♪♫تو که پیشمی؛ همه چی رواله… ●♪♫چقدر حسِ بینمون، باحاله! ●♪♫نه! دیگه تورو به یه دنیا

حسین بازدید : 80 جمعه 05 مهر 1398

 

 

کنارِ منی و کنارِ توام ●♪♫
تورو می خوامت من، واسه خودم ●♪♫
یه جوری پیگیرِ تو شدم؛ همه فهمیدن! ●♪♫
تو که پیشمی؛ همه چی رواله… ●♪♫
چقدر حسِ بینمون، باحاله! ●♪♫
نه! دیگه تورو به یه دنیا نمیدم… ●♪♫
می خوای دوتایی بشینیم… پایتم من… هر جا بری؛ پایتم من! ●♪♫
شمالوُ بچینی؛ پایتم من… ●♪♫

شعر و ملودی : آصف آریا
تو لب تر کن! ●♪♫

https://music-fa.com/download-song/6304/

می خوای دوتایی بشینیم… پایتم من… هر جا بری؛ پایتم من! ●♪♫
شمالوُ بچینی؛ پایتم من… ●♪♫
تو لب تر کن! ●♪♫
این جوری که نگاه می کنی؛ آدم خودشو گم می کنه! ●♪♫


نمی دونم از روزی که دیدمت، من چم شده؟! ●♪♫
فقط تویی که می تونی، دلوُ ببری ●♪♫
ببری و پس ندی! ●♪♫
تو اومدی توو شاه نشینِ دلم… چقدم خوش اومدی! ●♪♫
می خوای دوتایی بشینیم… پایتم من… هر جا بری؛ پایتم من! ●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی
شمالوُ بچینی؛ پایتم من… ●♪♫
تو لب تر کن! ●♪♫
می خوای دوتایی بشینیم… پایتم من… هر جا بری؛ پایتم من! ●♪♫
شمالوُ بچینی؛ پایتم من… ●♪♫
تو لب تر کن! ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آصف آریا پایتم من

توضیحات آصف آریا در خصوص ترانه جدیدش:

“پایتم من”







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو