loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ دلتنگت میشه خونه دنیا شاید ندونه,    اهنگ مهدی عسگری بنام تنهایی,    دانلود اهنگ مهدی عسگری,    دانلود اهنگ مهدی عسگری عاشق

حسین بازدید : 2894 چهارشنبه 10 مهر 1398


,    دانلود آهنگ دلتنگت میشه خونه دنیا شاید ندونه
,    اهنگ مهدی عسگری بنام تنهایی
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری
,    دانلود اهنگ مهدی عسگری عاشقم عزیزم
,    البوم مهدی عسگری خیال تو
,    دانلود آهنگ مهدی عسگری کاش بدونم
,    اهنگ مهدی عسگری غمگین
,    دانلود اهنگ از من نخواه
,    اهنگ عاشقم عزیزم

,   

 

از من نخواه گریم نگیره
قلبم میگیره،وقتی نباشی
از من نخواه ابری نباشم
پشتت نبارم راحت جدا شیم
از من نخواه چشم بردارم
از رد پاهات طاقت ندارم

دلتنگت میشه خونه
دنیا شاید ندونه
این منم بی تو،میمیرم
قلبم باور نداره
اون که تنهام میذاره
اون تویی باور ندارم

تنهایی تو اتاقم
با اشک و بغض و با غم
این منم باید بسازم
انگاری قسمت اینه
شاید مردن همینه
این منم دارم میبازم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ تنهایی از مهدی عسگری

♫♫♫♫♫♫

از من نخواه اون آدمی شم
که قبل تو بود دیگه نمیشه
دیگه نگو یادت نیوفتم
فکرت نباشم،واسه همیشه
دیگه نگو بغضم نگیره
عکساتو دیدم،قلبم میمیره

دلتنگت میشه خونه
دنیا شاید ندونه
این منم بی تو میمیرم
قلبم باور نداره
اون که تنهام میذاره
اون تویی باور ندارم

تنهایی تو اتاقم
با اشک و بغض و با غم
این منم باید بسازم
انگاری قسمت اینه
شاید مردن همینه
این منم دارم میبازم

https://msbmusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ دلتنگت میشه خونه دنیا شاید ندونه اهنگ مهدی عسگری بنام تنهایی دانلود اهنگ مهدی عسگری دانلود اهنگ مهدی عسگری عاشقم عزیزم البوم مهدی عسگری خیال تو دانلود آهنگ مهدی عسگری کاش بدونم اهنگ مهدی عسگری غمگین دانلود اهنگ از من نخواه اهنگ عاشقم عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو