loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ هزار تا حرف تو دلمه,    آهنگ قبوله صالح صالحی,    آهنگ قبوله صالح صالحی ریمیکس,    دانلود اهنگ صالح صالحی,   

حسین بازدید : 200 یکشنبه 14 مهر 1398


,    دانلود اهنگ هزار تا حرف تو دلمه
,    آهنگ قبوله صالح صالحی
,    آهنگ قبوله صالح صالحی ریمیکس
,    دانلود اهنگ صالح صالحی
,    دانلود اهنگ صالح صالحی قبوله ریمیکس
,    دانلود اهنگ صالح صالحی عاشق مجنون
,    دانلود اهنگ قبوله صالح صالحی
,    صالح صالحی اصلا من هیچ
,    اهنگ اصلا من هیچ بگو اخه دلت چی ریمیکس

 

 

http://tabamusic.com/%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD-%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%D9%87/

اصلا من هیچ بگو آخه دلت چی کاشکی میشد گرفتار دلم شی
مگه یادت رفته رفتی برگردی عاقل بودم تو دیوونم کردی دیوونم کردی
آخه طفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت میخوام بگم برگرد ولی روم نمیشه

دلی میره سمت هر کسی رونده میشه
دله دیگه این چیزا حالش نمیشه هزار تا حرف تو دلمه این یکیشه
چیکار کنم چشمای تو زندگیشه

دانلود آهنگ صالح صالحی قبوله

به آب و آتیش بزنم قبوله از همه دل بکنم قبوله
امون از دست تو دلشو بسته تو عاشق دربست تو عزیزم
عالم و آدم و کشته چشمات نمی دونم چیه پشت چشمات
بدجوری دلبری دل و بد می بری بعد ازش میگذری عزیزم آی عزیزم
آخه طفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت میخوام بگم برگرد ولی روم نمیشه

دلی میره سمت هر کسی رونده میشه
دله دیگه این چیزا حالش نمیشه هزار تا حرف تو دلمه این یکیشه
چیکار کنم چشمای تو زندگیشه
طفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت میخوام بگم برگرد ولی روم نمیشه
دلی میره سمت هر کسی رونده میشه
دله دیگه این چیزا حالش نمیشه هزار تا حرف تو دلمه این یکیشه
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

دلی میره سمت هر کسی رونده میشه صالح صالحی

 







برچسب ها دانلود اهنگ هزار تا حرف تو دلمه آهنگ قبوله صالح صالحی آهنگ قبوله صالح صالحی ریمیکس دانلود اهنگ صالح صالحی دانلود اهنگ صالح صالحی قبوله ریمیکس دانلود اهنگ صالح صالحی عاشق مجنون دانلود اهنگ قبوله صالح صالحی صالح صالحی اصلا من هیچ اهنگ اصلا من هیچ بگو اخه دلت چی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو