loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ مثل تورو ندیدم عاشقم شدیدا,    دانلود ریمیکس اهنگ عاشقم شدیدا عاشق ناز خریدن,    دانلود ریمیکس اهنگ جدیدا از ادی عطار,    د

حسین بازدید : 267 یکشنبه 14 مهر 1398


,    دانلود اهنگ مثل تورو ندیدم عاشقم شدیدا
,    دانلود ریمیکس اهنگ عاشقم شدیدا عاشق ناز خریدن
,    دانلود ریمیکس اهنگ جدیدا از ادی عطار
,    دانلود آلبوم ادی عطار همه میدونن
,    دانلود اهنگ ادی عطار جدیدا
,    دانلود آهنگ eddie attar jadidan
,    دانلود آهنگ ادی عطار
,    اهنگ ادی عطار جدیدا ریمیکس
,    اهنگ عاشقم شدیدا ادی عطار

 

https://www.balmusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7-s1299

دانلود آهنگ ادی عطار به نام جدیدا
DownloadSong By Eddie Attar Called jadidan جدیدا از ادی عطار

 

 

متن آهنگ جدیدا از ادی عطار
(آهنگ جدیداً از آلبوم همه میدونن ادی عطّار)
سرخ لباتو برقِ تو چشمات و طلای موهات
دلم و زندونیش کردی لابه لایِ موهات
بیا که قول میدم با من برسی به آرزوهات
خلاصه عشقم تو شدی خوب ترینِ خوبا، خوب ترینِ خوبا

مثل تورو ندیدم جفت چشات پدیدن
کنارِ تو نگام به همه چی عوض شده جدیداً
عاشقم شدیداً، عاشقِ ناز خریدن
عقل و خواب و مستی باهم از سرم پریدن

تکست آهنگ جدیدا از ادی عطار



باد که میپیچه تو ابریشم زلف یارم
خدا فقط میدونه چه حال عجیب غریبی دارم
من از همون روزی که عاشق شدم اینه کارم
یه گوشه هی نگاش کنم دست رو دست بزارم
دست رو دست بزارم

مثل تورو ندیدم جفت چشات پدیدن
کنارِ تو نگام به همه چی عوض شده جدیدن
عاشقم شدیداً، عاشقِ ناز خریدن
عقل و خواب و مستی باهم از سرم پریدن







برچسب ها دانلود اهنگ مثل تورو ندیدم عاشقم شدیدا دانلود ریمیکس اهنگ عاشقم شدیدا عاشق ناز خریدن دانلود ریمیکس اهنگ جدیدا از ادی عطار دانلود آلبوم ادی عطار همه میدونن دانلود اهنگ ادی عطار جدیدا دانلود آهنگ eddie attar jadidan دانلود آهنگ ادی عطار اهنگ ادی عطار جدیدا ریمیکس اهنگ عاشقم شدیدا ادی عطار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو