loading...

ام پی تری فول

    دیدی روزگارم تورو کم داره ولی خیلی خوبه حالم خب حقیقتم نداره میگی تو بهترینی حالا یه روز میبینی که مثه من نی دیگه منم نکته اصلیش اینه نمیخوام مثل تورو خستم ازت برو دیگه سراغمم نگیر بی

حسین بازدید : 123 سه شنبه 16 مهر 1398

 

 

دیدی روزگارم تورو کم داره
ولی خیلی خوبه حالم خب حقیقتم نداره
میگی تو بهترینی حالا یه روز میبینی
که مثه من نی دیگه منم نکته اصلیش اینه
نمیخوام مثل تورو خستم ازت
برو دیگه سراغمم نگیر بی تو راحتم رفیق
بی تو راحتم ببین …
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نیس دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی دیگه نه یادممم نیس
♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ جدید سیاوش راد بنام خیال من نیست

♫♫♫♫♫♫
از وقتی که نیستی حالم خیلی خوبه
آره زندگیم آرومه نیستم دیگه با تو
اون چشاتو وا کن …
منم با تنهاییام خط کشیدم دور اطرافیام
آرومم آرومم آرومم فک نکن که سرت من داغونم
چون نمیخوام مثه تورو خستم ازت
برو دیگه سراغمم نگیر بی تو راحتم رفیق
بی تو راحتم ببین …
خیال من نیست دیگه خیال من نیست
هرچی میخوای بگی خیال من نی
نه یادمم نیس دیگه نه یادمم نیس
کاری که کردی دیگه نه یادممم نیس

 

 

 

musicberoz.ir

 

دانلود فايل







برچسب ها دانلود اهنگ نمیخوام مثل تورو خستم ازت دانلود اهنگ خیال من نیست انیتا دانلود اهنگ خیال من نیست سیاوش راد خیال من نیست آنیتا اهنگ خیالی نیست از آزیتا دانلود اهنگ میگی روزگارم تورو کم داره دانلود آهنگ خیال من نیست از آنیتا دانلود اهنگ انیتا بنام خاطرات اهنگ خیال من نیست از سیاوش راد و آنیتا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو