loading...

ام پی تری فول

بیا تویی کل دنیا واسه من بیا تویی تکیه گاه خاص من بیا توی قلب بی حواس من بیا حقمه که بلا به سرم بیاد این همه چون که سهم تو ازم فقط غمه حقمه از هر کی که بیپرسی میدونه حالم رو مه گرفته جاده ی سبز خیالم

حسین بازدید : 149 چهارشنبه 17 مهر 1398

بیا تویی کل دنیا واسه من بیا تویی تکیه گاه خاص من بیا
توی قلب بی حواس من بیا
حقمه که بلا به سرم بیاد این همه چون که سهم تو ازم فقط غمه حقمه
از هر کی که بیپرسی میدونه حالم رو مه گرفته جاده ی سبز خیالم رو
مثه کبوترم که چیدن هر دو بالم رو
دلتنگ هوای خوش شهر نگات میشم هنوز آسمون آبی ابریشم
کاش نباره حتی اگه خشک بشم از ریشم


نرو بده جواب این چشای خسته رو ببخش این غریب دل شکسته رو
تو که میری میگی که این نفس نرو
بمون اگه یادته روزای خوبمون اگه ماه کمه هنوز برامون بمون
از هر کی که بیپرسی میدونه حالم رو مه گرفته جاده ی سبز خیالم رو

http://www.havadarmusic.com/35295/song-elyas-amer-bia.html

 

مثه کبوترم که چیدن هر دو بالم رو
دلتنگ هوای خوش شهر نگات میشم هنوز آسمون آبی ابریشم
کاش نباره حتی اگه خشک بشم از ریشم


تکست آهنگ الیاس عامر به نام بیا


بیا تویی کل دنیا واسه من بیا تویی تکیه گاه خاص من بیا
توی قلب بی حواس من بیا
حقمه که بلا به سرم بیاد این همه چون که سهم تو ازم فقط غمه حقمه
از هر کی که بیپرسی میدونه حالم رو مه گرفته جاده ی سبز خیالم رو
مثه کبوترم که چیدن هر دو بالم رو
دلتنگ هوای خوش شهر نگات میشم هنوز آسمون آبی ابریشم
کاش نباره حتی اگه خشک بشم از ریشم

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو