loading...

ام پی تری فول

  لطفی کن نگارم به این عاشق مجنون که تو هم دردی و درمون یه همدرد بمون دور از تو نمیرم به عشق تو اسیرم  که کنار تو از هیچ کس ندارم نشون از خود بی خودم کرده لبخند تو آزادم من حتی در این

حسین بازدید : 109 پنجشنبه 18 مهر 1398

 

لطفی کن نگارم به این عاشق مجنون

که تو هم دردی و درمون یه همدرد بمون

دور از تو نمیرم به عشق تو اسیرم

 که کنار تو از هیچ کس ندارم نشون

از خود بی خودم کرده لبخند تو

آزادم من حتی در این بند تو

وابستت شدم جون چشمای تو

میمیرم توو هم باشه اخمای تو

jenabmusic.com

عشقت هوش مرا برده انیسم از سر

یارم لطفی کنو از منو عشقم نگذر     

مقصد باشی محاله که به بن بست برم

آخه میشه مگه با تو من از دست برم

من به هر در میزنم خنده رو لبهات بیاد

یارم هیشکی نمیتونه پیشم جات بیاد

از حالم تویه دیوونه خبردار شدی

خوشحالم که برای قلب من یار شدی

آماده ام یه روزی بجای تو بمیرم

غم و اندوه ندارم که غمخوار تویی

آشوبم نمونی بی تو تنها و غریبم

که برام موند منه عاشق فقط یلر تویی

آرامش شده پیش تو سهم من

داغونم نکن یار دل رحم من

نازت میخرم جان من قهر نکن

من رو دیگه رسوای این شهر نکن

  عشقت هوش مرا برده انیسم از سر

یارم لطفی کنو از منو عشقم نگذر     

مقصد باشی محاله که به بن بست برم

آخه میشه مگه با تو من از دست برم

من به هر در میزنم خنده رو لبهات بیاد

یارم هیشکی نمیتونه پیشم جات بیاد

از حالم تویه دیوونه خبردار شدی

خوشحالم که برای قلب من یار شدی

  

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ لطفی کن نگارم آهنگ از خود بیخودم کرده لبخند تو دانلود آهنگ عاشق مجنون ریمیکس اهنگ صالح صالحی عاشق مجنون دانلود اهنگ عاشق مجنون از صالح صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو