loading...

ام پی تری فول

تو داری میری که منو تنها بذاری تو داری میری تا رو قولات پا بذاری تو داری میبندی رو این عشق چشاتو ندیدی که حالم عوض میشه با تو به جون تو سخت میگذره عشق مثل عطر نیست که بپره من اونیم که وابستته هنوزم تو

حسین بازدید : 68 یکشنبه 21 مهر 1398

تو داری میری که منو تنها بذاری
تو داری میری تا رو قولات پا بذاری
تو داری میبندی رو این عشق چشاتو
ندیدی که حالم عوض میشه با تو
به جون تو سخت میگذره
عشق مثل عطر نیست که بپره
من اونیم که وابستته
هنوزم توی فکرتم یک سره
بی تو زندگی برام بی معنیه
نفهمیدی فرق داری تو با بقیه
آره درست مثل دیوونه هام
این از تاثیرات دل تنگیه
♫♫♫♫♫♫

btab74.rozblog.com


کاش ندیده بودمت تا که آروم بشم
تو با رفتنت سلب کردی آرامشم
کاش منم مثل تو بی تفاوت بودم تا راحت کنار
میومدم با خودم
عشق مثل عطر نیست که بپره
من اونیم که وابستته
هنوزم توی فکرتم یک سره
بی تو زندگی برام بی معنیه
نفهمیدی فرق داری تو با بقیه
آره درست مثل دیوونه هام
این از تاثیرات دل تنگیه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها آهنگ سخت میگذره از علیرضا مهدوی متن آهنگ سخت میگذره از علیرضا مهدوی دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ جدید 96 دانلود آهنگ غمگین 96 دانلود آهنگ جدید دانلود اهنگ سخت ميگذره عليرضا مهدوي اهنگ سخت میگذره علیرضا مهدوی دانلوداهنگ.علیرضامهدوی سخت میگذره دانلود اهنگ سخت میگذره متن اهنگ سخت میگذره از علیرضا مهدوی دانلود البوم حس عمیق علیرضا مهدوی علیرضا مهدوی حس عمیق دانلود اهنگ علیرضا مهدوی دانلود البوم علیرضا مهدوی دانلود اهنگ امین جوزانی عشق مثل عطر نیست که بپره عشق مثل عطر نیست که بپره آهنگ عشق مثل عطر نیست که بپره به جون تو سخت میگذره آهنگ به جون تو سخت میگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو