loading...

ام پی تری فول

هی پرسه میزنم تو این خیابونا هی ضجه میزنم میخوامت از خداعجب هواییه بارون داره میاد نیستی ندارمت دلم تو رو میخوادنیستی کنار من ببندی چترتو دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تونیستی حالم بده لعنت به این هوا من

حسین بازدید : 125 جمعه 26 مهر 1398

هی پرسه میزنم تو این خیابونا هی ضجه میزنم میخوامت از خدا
عجب هواییه بارون داره میاد نیستی ندارمت دلم تو رو میخواد
نیستی کنار من ببندی چترتو دوتایی خیس بشیم بپیچه عطر تو
نیستی حالم بده لعنت به این هوا من بی تو ناخوشم بارون میخوام چی کار
بارون میخوام چیکار

♪♪♫♫♪♪♯ شهاب مظفری ♪♪♫♫♪♪♯
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخم دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخم دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری آی با لینک مستقیم
بارون میخوام چیکار نیستی حالم بده لعنت به این هوا

 

نمیدونم چمه آخه چه مرگمه سخته نفس برام اینجا هوا کمه
تو تب میسوزمو بازم صدات میاد کابوس رفتنت دلم تورو میخواد
نمیدونم چمه درد نبودنت رحمی کن و بیا من بی تو سردمه

♪♪♫♫♪♪♯ آی ♪♪♫♫♪♪♯
هی گریه میکنم هی غصه میخورم من دل نمیکنم از تو نمیبرم
سخته بدونه تو سخته برام گلم بد تا نکن باهام من کم تحملم
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخم دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد
آی نبودنت امونمو دیگه برید آی یه کاری کن جونم دیگه به لب رسید
آی زخم دلم مرهم دستاتو میخواد آی نبودنت زندگیمو داده به باد

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ زخم دلم مرهم دستاتو میخواد دانلود اهنگ بارون شهاب مظفری اهنگ ای نبودنت دیگه امونمو برید شهاب مظفری اسپرین متن آهنگ شهاب مظفری آی شهاب مظفری زندگیمی تو دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری باران دانلود آهنگ نمیدونم چمه آخه چه مرگمه آکورد آهنگ آی شهاب مظفری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو