loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ حال و هوای من تا برنگردی برنمیگرده,    دانلود اهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده,    دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دن

حسین بازدید : 126 یکشنبه 28 مهر 1398


,   
,    متن آهنگ حال و هوای من تا برنگردی برنمیگرده
,    دانلود اهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده
,    دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    دانلود اهنگ حس میکنم عشقه دردی ک دنیامو بغل کرده
,    دانلود آهنگ حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه
,    دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دنیا جهنمه
,    اهنگ حالو هوای من تا برنگردی برنمیگرده
,    دانلودآهنگ وقتی ازم دوری دنیام جهنمه
,    اهنگ حس میکنم عشقه ریمیکس

https://www.jenabmusic.com/78382/music-mahe-asal-2.html

حس میکنم عشق دردی که دنیامو بغل کرده حالو هوای من تا برنگردی برنمیگرده

وقتی ازم دوری دلتنگی رو قلب من آواره

هر جا برم فکرت حتی ی شب تنهام نمیذاره

حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه هر جا میرم مقصدی  

با من به دنیا اومدی 

این عشقه

وقتی بهت فک میکنم حس میکنم عطر تورو میگیرم حتی من از تصور

اینکه به من فک میکنی میمیرم

وقتی ازم دوری دنیام جهنمه حس میکنم هوا کمه هر جا برم

دورم هر جا بری دوری

غربت تموم عالمه

وقتی ازت دورم قلبم نمیزنه این حال هر شب منه

دنیا بدون تو زندون بی دره

بغضه که گریه میشه کی سره

حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه هر جا میرم مقصدی  

با من به دنیا اومدی 

این عشقه

وقتی بهت فک میکنم حس میکنم عطر تورو میگیرم حتی من از تصور

اینکه به من فک میکنی میمیرم

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 







برچسب ها متن آهنگ حال و هوای من تا برنگردی برنمیگرده دانلود اهنگ حس میکنم عشقه دردی که دنیامو بغل کرده دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دنیام جهنمه دانلود اهنگ حس میکنم عشقه دردی ک دنیامو بغل کرده دانلود آهنگ حال دلم با تو خوشه بغضت صدامو میکشه این عشقه دانلود اهنگ وقتی ازم دوری دنیا جهنمه اهنگ حالو هوای من تا برنگردی برنمیگرده دانلودآهنگ وقتی ازم دوری دنیام جهنمه اهنگ حس میکنم عشقه ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو