loading...

ام پی تری فول

عشق من منو صدا کن  منو از خودم رها کن تو اجاق مرده دل آتشی تازه به پا کن تو منو از نو بنا کن عشق من منو صدا کن قصه امو بی انتها کن رو به روت آیینه بگذار ابدیتی بنا کن عشق من منو صدا کن قصه ن

حسین بازدید : 534 دوشنبه 29 مهر 1398

عشق من منو صدا کن  منو از خودم رها کن

تو اجاق مرده دل آتشی تازه به پا کن

تو منو از نو بنا کن عشق من

منو صدا کن قصه امو بی انتها کن

رو به روت آیینه بگذار ابدیتی بنا کن عشق من

منو صدا کن قصه نگفته ام من تو بیا روایتم کن

 

 

متن آهنگ عشق من منو صدا کن  منو از خودم رها کن

 

عشق من . مرمتم کن از عذابم راحتم کن

ای صدای تو نهایت راهی نهایتم کن عشق من

منو صدا کن تو منو از نو بنا کن رهسپار قصه ها کن

تو به خاکستر نگاه کن آتشی تازه به پا کن

ای بهارم انتظارم من زمین بی بهارم شوره زار انتظارم

شوره زارم انتظارم چهره ی شکسته دارم روح و جسم خسته دارم

به در ویرانه ی دل بغض قفل بسته دارم

عشق من منو صدا کن  منو از خودم رها کن

تو اجاق مرده دل آتشی تازه به پا کن

تو منو از نو بنا کن عشق من

منو صدا کن قصه امو بی انتها کن

رو به روت آیینه بگذار ابدیتی بنا کن عشق من منو صدا کن

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ عشقم منو صدا کن بگو کجایی دانلود اهنگ تیرداد عشق قشنگم منو صدا کن بگو کجایی اهنگ عشق قشنگم منو صدا کن اپارات دانلود اهنگ تیرداد به نام عشق قشنگم دانلود اهنگ چشمامو بستم تورو نبینم بارون میبارید دانلوداهنگ عشق قشنگم منوصداکن بگوکجایی دانلود اهنگ تیرداد بنام عشق قشنگم دانلوداهنگ عشق قشنگم منوصداکن بگو کجایی متن عشق قشنگم منو صدا کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو