loading...

ام پی تری فول

ارزو داشتم ، ارزو داشتم یار من تو باشی چراغ شام تار من تو باشی حالا دونستم ، حالا دونستم که دنیا پرستی خوردی شراب دورنگی و مستی وای وای ، وای از این دنیا حیف ، حیف ، حیف از این دنیاارزو داشتم ، ا

حسین بازدید : 230 دوشنبه 29 مهر 1398

ارزو داشتم ، ارزو داشتم یار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

حالا دونستم ، حالا دونستم که دنیا پرستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

وای وای ، وای از این دنیا

حیف ، حیف ، حیف از این دنیا

ارزو داشتم ، ارزو داشتم یار من تو باشی

چراغ شام تار من تو باشی

حالا دونستم ، حالا دونستم که دنیا پرستی

خوردی شراب دورنگی و مستی

وای وای ، وای از این دنیا

حیف ، حیف ، حیف از این دنیا

myeasymusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ آرزو داشتم که یار من تو باشی دانلود آهنگ کردی آرزو داشتم یار من تو باشی دانلود آهنگ آرزو داشتم درویش جاویدان دانلود آهنگ آرزو داشتم معین با کیفیت 320 دانلودآهنگ معین آرزو داشتم یار من تو باشی آرزو داشتم یار من تو باشی مصطفی جاویدان دانلود اهنگ ارزو داشتم کردی آهنگ کردی معین آرزو داشتم متن آرزو داشتم یار من تو باشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو