loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ وقتی تنت ازم دور میشه,    دانلود اهنگ نترس از هیچی توتا وقتی باشی من هستم,    دانلود اهنگ نترس علی یاسینی,    دانلود اهنگ ع

حسین بازدید : 192 سه شنبه 30 مهر 1398


,    دانلود اهنگ وقتی تنت ازم دور میشه
,    دانلود اهنگ نترس از هیچی توتا وقتی باشی من هستم
,    دانلود اهنگ نترس علی یاسینی
,    دانلود اهنگ علی یاسینی نترس ریمیکس
,    نترس علی یاسینی متن
,    دانلود اهنگ ازم دور شی علی یاسینی
,    دانلود آهنگ علی یاسینی برگرد
,    نمیخوام ببیننت ادما یه وقت بگیرنت از من
,    اهنگ نترس علی یاسینی ریمیکس

وقتی تنت، ازم دور میشه…●♪♫
نمی دونی؛ چقده بد میگذره!●♪♫
مگه کسی توو دنیا، از تو به من، نزدیکتره؟!●♪♫
هر روز ببینمت، سیر نمیشم از دیدنت!●♪♫
جونِ هر دوتامــون، نـــــرو…●♪♫
پیشِ تو نمیشه بگیرم، جلو این دلِ وامونده رو!●♪♫
نمی خوام بدونِ تو، یه لحظه اینجا بودنوُ●♪♫
از تو حرف زدم همیشه، هر جا بودموُ…●♪♫

شعر و ملودی : علی یاسینی
نترس از هیچی تو! تا وقتی باشی، من هستم…●♪♫
نمی خوام ببیننت، آدما! یه وقت نگیرنت از من…●♪♫
هیچی نمی خوام من! همین که باشی تو… بسه!●♪♫
باید ببرمت یه جا، که هیشکی نرسه به تو، دستش!●♪♫
نترس از هیچی تو! تا وقتی باشی، من هستم…●♪♫
نمی خوام ببیننت، آدما! یه وقت نگیرنت از من…●♪♫


هیچی نمی خوام من! همین که باشی تو… بسه!●♪♫
باید ببرمت یه جا، که هیشکی نرسه به تو، دستش!●♪♫
نترس از هیچی تــــــو…●♪♫
خوشی هات مالِ خودت، هر چی که غصه ست واسه من…●♪♫
مگه میشه رد شی وُ پرت نشه حواسِ من؟●♪♫
همه دنیامو پیشِ تو، جا میذارم!●♪♫
از تو دیوونه تر، از کجا بیارم؟!●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی
نترس از هیچی تو! تا وقتی باشی، من هستم…●♪♫
نمی خوام ببیننت، آدما! یه وقت نگیرنت از من…●♪♫
هیچی نمی خوام من! همین که باشی تو… بسه!●♪♫
باید ببرمت یه جا، که هیشکی نرسه به تو، دستش!●♪♫
نترس از هیچی تو! تا وقتی باشی، من هستم…●♪♫
نمی خوام ببیننت، آدما! یه وقت نگیرنت از من…●♪♫
هیچی نمی خوام من! همین که باشی تو… بسه!●♪♫
باید ببرمت یه جا، که هیشکی نرسه به تو، دستش!●♪♫
نترس از هیچی تــــــــو…●♪♫

https://music-fa.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ وقتی تنت ازم دور میشه دانلود اهنگ نترس از هیچی توتا وقتی باشی من هستم دانلود اهنگ نترس علی یاسینی دانلود اهنگ علی یاسینی نترس ریمیکس نترس علی یاسینی متن دانلود اهنگ ازم دور شی علی یاسینی دانلود آهنگ علی یاسینی برگرد نمیخوام ببیننت ادما یه وقت بگیرنت از من اهنگ نترس علی یاسینی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو