loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ یار من عزیز مردم ازار,    دانلود اهنگ یه ذره یواش,    اهنگ یه ذره یواش چشات یه جوریه ریمیکس,    اهنگ یه ذره یواش ریمیکس,&nb

حسین بازدید : 312 سه شنبه 30 مهر 1398


,    دانلود اهنگ یار من عزیز مردم ازار
,    دانلود اهنگ یه ذره یواش
,    اهنگ یه ذره یواش چشات یه جوریه ریمیکس
,    اهنگ یه ذره یواش ریمیکس
,    دانلود اهنگ مهرزاد امیرخانی
,    یه ذره یواش چشات یه جوریه که هرکی میبینه میمیره براش
,    اهنگ جونمی چطور بگم برات ریمیکس
,    اهنگ جونمی چطور بگم برات همونی

,   

https://www.darvishmusic.com

 

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی یه ذره یواش

جونمی چطور بگم برات همونی که میدونمی هم خونه می
یه جوری عاشقم که انگار هم خونمی جونمی

یار من عزیز مهربونه مردم آزار من نمیدونی چیه دلیله اینقد اصرار من آره من , عاشقم

دوای درد قلبِ تنگِ بیمار من سوای هر چیزی دلم دوست داره من

یه ذره یواش چشات یه جوریه که هر کی میبینه میمیره براش
با همه آره ولی با ما یه نفر اینجوری نباش یه ذره یواش

یه ذره یواش چشات یه جوریه که هر کی میبینه میمیره براش
با همه آره ولی با ما یه نفر اینجوری نباش یه ذره یواش

شعر آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی یه ذره یواش

یار من دوای درد قلبه تنگه بیمار من سوای هر چیزی دلم دوست داره من , عاشقم عاشقم

همونی که میدونمی هم خونه می یه جوری عاشقم که انگار هم خونمی

یه ذره یواش چشات یه جوریه که هر کی میبینه میمیره براش
با همه آره ولی با ما یه نفر اینجوری نباش یه ذره یواش

یه ذره یواش چشات یه جوریه که هر کی میبینه میمیره براش
با همه آره ولی با ما یه نفر اینجوری نباش یه ذره یواش







برچسب ها دانلود اهنگ یار من عزیز مردم ازار دانلود اهنگ یه ذره یواش اهنگ یه ذره یواش چشات یه جوریه ریمیکس اهنگ یه ذره یواش ریمیکس دانلود اهنگ مهرزاد امیرخانی یه ذره یواش چشات یه جوریه که هرکی میبینه میمیره براش اهنگ جونمی چطور بگم برات ریمیکس اهنگ جونمی چطور بگم برات همونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو