loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مسافرم باید برم مجید خراطها,    دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 1,    دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 2,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 211 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    دانلود آهنگ مسافرم باید برم مجید خراطها
,    دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 1
,    دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 2
,    دانلود اهنگ مجید خراطها خدانگهدار عزیزم قدیمی
,    دانلود اهنگ قدیمی خدانگهدار از مجید خراطها
,    مجید خراطها خدانگهدار عزیزم ریمیکس
,    مجید خراطها خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
,    دانلود آهنگ خدانگهدار مجید خراطها با کیفیت 320
,    اهنگ خدانگهدار عزیزم دارم میرم

https://www.bibakmusic.com/9385/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%D9%87%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1.html

متن آهنگ خدانگهدار از مجید خراطها

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکن این لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد چشماتو گریون ببینم
میرم ولی این بدون چشم انتظارت میشینم
میرم ولی گریه نکن نذار از عشقت بمیرم
شاید تو اوج بی کسی با عکست آروم بگیرم
میرم ولی بدون یکی خیلی تو رو دوست داره
یکی که از دوریه تو سر به بیابون میزاره

خدانگهدار عزیزم دارم میرم از این دیار

Khodahegahdar azizam daram miram az in diyar

اینجا کسی منو نخواست تو هم منو تنها بذار

Inja kasi mano nakhast to ham mano tanha bezar

ترانه آهنگ خدانگهدار از مجید خراطها

اینجا غریب بودم ولی هیشکی نپرسید از کجاس
مسافرم باید برم گریه نکن خدا نخواست
دوسم نداشتی اما من عادت کردم به بودنت
غریب بودم نامردما تو رو ازم ربودنت
میرم ولی اینو بدون فقط تویی دلیل بودنم
مهمون نوازی کردن من ازاینجـا روندنم

خدانگهدار عزیزم دارم میرم از این دیار

Khodahegahdar azizam daram miram az in diyar

اینجا کسی منو نخواست تو هم منو تنها بذار

Inja kasi mano nakhast to ham mano tanha bezar







برچسب ها دانلود آهنگ مسافرم باید برم مجید خراطها دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 1 دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 2 دانلود اهنگ مجید خراطها خدانگهدار عزیزم قدیمی دانلود اهنگ قدیمی خدانگهدار از مجید خراطها مجید خراطها خدانگهدار عزیزم ریمیکس مجید خراطها خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم دانلود آهنگ خدانگهدار مجید خراطها با کیفیت 320 اهنگ خدانگهدار عزیزم دارم میرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو