loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی میگی نگفتی,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس,    دانلود آلبوم مجید اصلاحی,    دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی, 

حسین بازدید : 135 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی میگی نگفتی
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس
,    دانلود آلبوم مجید اصلاحی
,    دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی
,    بهترین اهنگ مجید اصلاحی
,    مجید اصلاحی حرف مردم
,    آهنگ میگن تورو تنها گذاشت
,    دانلود آهنگ بی من از مجید اصلاحی
,    شادترین اهنگ مجید اصلاحی

,   

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%AF%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D9%81%D8%AA%DB%8C/

 

گفتم اگه دیوونم کنی بد میشه حالم بد میشه حالم♪
گفته بودم اگه پر بکشی میشکنه بالم میشکنه بالم ♪♪♫♫♪♪♯
♪ شعر : امین محمدی  ♪
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی ♪
دلم خواسته بودت اگه نه بیخیالت شدن کاری داره کاری داره ♪♪♫♫♪♪♯
دلم سوخته آخه دلی که بسوزه چه دخلی به دلداری داره دلداری داره♪
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی ♪♪♫♫♪♪♯
گفتم اگه دیوونم کنی بد میشه حالم بد میشه حالم♪
گفته بودم اگه پر بکشی میشکنه بالم میشکنه بالم♪
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی ♪♪♫♫♪♪♯
حواسم نبود عاشقی کردم چوبشم میخورم ناز شصتم ناز شصتم♪
♪آهنگسازی و تنظیم کننده : مجید اصلاحی♪
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی♪
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی ♪♪♫♫♪♪♯
گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی گفتمو میگی نگفتی به پا از چشام نیوفتی♪







برچسب ها دانلود آهنگ مجید اصلاحی میگی نگفتی دانلود آهنگ مجید اصلاحی حساس دانلود آلبوم مجید اصلاحی دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بهترین اهنگ مجید اصلاحی مجید اصلاحی حرف مردم آهنگ میگن تورو تنها گذاشت دانلود آهنگ بی من از مجید اصلاحی شادترین اهنگ مجید اصلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو