loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ای گل آشنا بی قرارم بیا,    دانلود آهنگ جان من کجایی محمد اصفهانی 320,    دانلود آهنگ محمد اصفهانی ای که رفته با خود,    دا

حسین بازدید : 688 جمعه 03 آبان 1398


,    دانلود آهنگ ای گل آشنا بی قرارم بیا
,    دانلود آهنگ جان من کجایی محمد اصفهانی 320
,    دانلود آهنگ محمد اصفهانی ای که رفته با خود
,    دانلود آهنگ ای که بوی باران شکفته در هوایت الهه
,    جان من کجایی که بی تو دل شکسته ام همایون خرم
,    شاعر ای که بوی باران شکفته در هوایت
,    وای از این غم جدایی همایون خرم
,    جان من کجایی همایون خرم
,    دانلود آهنگ ای که بوی باران همایون خرم

,   
,   

http://musictarin.com/download-single-track/241.php

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

ای که بویِ باران، شِکُفته در هوایت!…#♪♬

یاد از آن بهاران، که شد خزان به پایَت…#♪♬

شد؛ خزان به پایَت، بهارِ باورِ من!!!…#♪♬

سایه بانِ مِهرَت، نمانده بَر سَرِ من!!!…#♪♬

جز غمت؛ ندارم به حالِ دل، گواهی…#♪♬

ای که نور چشمم در این شب سیاهی…#♪♬

چشمِ من؛ به راهت همیشه، تا بیایی…#♪♬

 

باغِ من، بهارم، بهشتِ من، کجایی؟!؟!…#♪♬

جانِ من! کجایی؟!؟! کجایی؟!؟!…#♪♬

که بی تـــو، دل شکسته ام…#♪♬

سر به زانویِ غم نهاده ام… به گوشه ای نِشسته ام…#♪♬

آتشم به جان و خَموشم… چو نای مانده از نوا…#♪♬

مانده با نگاهی، به راهی که میرود به ناکجا…#♪♬

ای گل آشنا! بیا! بیقرارم بیاااااا!…#♪♬

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ای گل آشنا بی قرارم بیا دانلود آهنگ جان من کجایی محمد اصفهانی 320 دانلود آهنگ محمد اصفهانی ای که رفته با خود دانلود آهنگ ای که بوی باران شکفته در هوایت الهه جان من کجایی که بی تو دل شکسته ام همایون خرم شاعر ای که بوی باران شکفته در هوایت وای از این غم جدایی همایون خرم جان من کجایی همایون خرم دانلود آهنگ ای که بوی باران همایون خرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو