loading...

ام پی تری فول

عاشق نباشم من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد پس چرا پس چرا عاشق نباشم من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست من که میدانم شبی عم

حسین بازدید : 231 شنبه 04 آبان 1398

عاشق نباشم
من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد
پس چرا پس چرا عاشق نباشم
من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست
بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست
من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد


http://tabamusic.com/


دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده پس چرا عاشق نباشم

من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست
بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست
من که میدانم اجل ناخوانده و بی دادگر
سرزده می آید و راه فراری نیست نیست
من که میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست
بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست
من که میدانم شبی عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من سهل و آسان میرسد
پس چرا پس چرا عاشق نباشم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ پس چرا عاشق نباشم از محسن ابراهیم زاده متن آهنگ پس چرا عاشق نباشم محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ پس چرا عاشق نباشم از معین آهنگ پس چرا عاشق نباشم معین اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده من که میدانم دانلود آهنگ ای فلک محسن ابراهیم زاده اهنگ من که میدانم به دنیا اعتمادی نیست دانلود آهنگ پس چرا عاشق نباشم گلپا کیفیت بالا دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده عزیزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو