loading...

ام پی تری فول

اومدی تو زندگیم تا تو بیایی غمم برهبی اراده هر دفعه میبینمت دلم برهنیمه ی گمشده ی من غرق پیدا شدنی قلب دوم منی اینور سینم میزنیاومدی پرنده ی عشق بشینه رو شونه هامسر خوشیم جوریه که تو عالم دیوونه

حسین بازدید : 96 دوشنبه 06 آبان 1398

اومدی تو زندگیم تا تو بیایی غمم بره
بی اراده هر دفعه میبینمت دلم بره
نیمه ی گمشده ی من غرق پیدا شدنی
 قلب دوم منی اینور سینم میزنی
اومدی پرنده ی عشق بشینه رو شونه هام
سر خوشیم جوریه که تو عالم دیوونه هام
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام
 هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو
 جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام

http://melotext.ir
تو نمیوفتی از سرم واسه همیشه
میبرم تورو عزیزم زیر سقفی که ندارم

متن آهنگ بمونی برام از ایوان بند

جونمو میذارم وسط از تو یه دل میخوام فقط
من اومدم با همه ی دار و ندارم دار و ندارم
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام
 هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو
جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام
هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو
 جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام







برچسب ها دانلود آهنگ ایوان بند بمونی برام کد پیشواز ایوان بند بمونی برام ایرانسل کد پیشواز ایوان بند بمونی برام همراه اول دانلود آهنگ جدید ایوان بند بمونی برام لینک مستقیم دانلود آهنگ ایوان بند بمونی برام با کیفیت 320 دانلود ریمیکس ایوان بند بمونی برام متن و شعر آهنگ ایوان بند بمونی برام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو