loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ گرشا رضایی فانوس تنهایی,    متن آهنگ فانوس تنهایی گرشا رضایی,    دانلود آهنگ دوست دارم گرشا رضایی,    م

حسین بازدید : 54 شنبه 11 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی فانوس تنهایی
,    متن آهنگ فانوس تنهایی گرشا رضایی
,    دانلود آهنگ دوست دارم گرشا رضایی
,    متن آهنگ تنهایی گرشا رضایی
,    دانلود آهنگ مادر گرشا رضایی
,    دانلود آهنگ چشم به راه گرشا رضایی
,    اهنگ شاد گرشا رضایی
,    دانلود اهنگ ای وای باز دل بیچاره گرشا رضایی
,   

متن آهنگ فانوس تنهایی گرشا رضایی

نرو فانوس تنهایی نذار تاریک شه خونه
بری این چهار دیواری شبیه قبر میمونه
برای التماس امروز میدونم که دیگه دیره
چقدر دستای یخ کردت شبیه دست تقدیره
دلم دلواپس عشقت دلت دلگرم رفتن شد
کجا غافل شدم از تو که این عاقبت من شد
تو میری و نمیدونی که میسوزونی دنیامو
نمیبینی نمیبینی سقوط خیس اشکامو
سفر خوش یار دیروزم تو میری اما اینجایی
از امروز همدمم میشه خیال تو و تنهایی

دانلود آهنگ گرشا رضایی فانوس تنهایی

چراغ خونه رو بردار بذار تاریک شه خونه
برو با رفتنت دنیا مثه این خونه ویرونه
برای التماس امروز میدونم که دیگه دیره
چقدر این لحظه ها سرده چقدر پاییز دلگیره
دلم دلتنگ حرفاته سکوتت آخرین زخمه
میدونم بعد تو تنها میپوسم توی این دخمه
تو میری و نمیدونی که میسوزونی فردامو
نمیبینی نمیبینی سقوط کل دنیامو

 

http://tabamusic.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ گرشا رضایی فانوس تنهایی متن آهنگ فانوس تنهایی گرشا رضایی دانلود آهنگ دوست دارم گرشا رضایی متن آهنگ تنهایی گرشا رضایی دانلود آهنگ مادر گرشا رضایی دانلود آهنگ چشم به راه گرشا رضایی اهنگ شاد گرشا رضایی دانلود اهنگ ای وای باز دل بیچاره گرشا رضایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو