loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ مسعود سعیدی بنام کی میدونه,    اهنگ کی میدونه کی میدونه که این دلم پریشونه,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل, &nbs

حسین بازدید : 53 یکشنبه 12 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ مسعود سعیدی بنام کی میدونه
,    اهنگ کی میدونه کی میدونه که این دلم پریشونه
,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل
,    دانلود اهنگ زیبا دخترک مسعود سعیدی
,    دانلود اهنگ باشو نرو مسعود سعیدی
,    کی میدونه کی میدونه که این دلم پریشونه عمریه از غم میخونه
,    اهنگ مسعود سعیدی هستم
,    دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی دوست دارم
,    دانلود آهنگ مسعود سعیدی عادت
,   

 

https://www.jenabmusic.com/79078/music-ki-midoone.html

متن آهنگ مسعود سعیدی کی میدونه

 

دیوونه میشم وقتی میخندی کاشکی همیشه عشقت اینجوری بمونه

 هر لحظه بیشتر وابسته میشم

این تازه عشقم اول رابطمونه 

انگار عزیزم ی جایی قبلا تو نیمه ی من بودی توو دنیای دیگه

انقد دلامون نزدیکه چشمات

بی اونکه تو چیزی بگی حرفاتو میگه 

کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه

توو راه روزای عاشقونه 

تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما با همیم چی بهتر از اینه 

میدونی قلبم عاشقترینه

انگار دلم ی عمریه که دنیال تویه قلبم دیگه از این به بعد فقط مال تویه

هر سختیو توو راه عشق تحمل میکنم

تا زنده ام دیوونتم من 

با بیقراریهای تو مدارا میکنم میبینی واسه عشق تو چه کارا میکنم

باید بشی خوشبختترین مسافر رو زمین

اونکه دوست داره منم من 

کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه

توو راه روزای عاشقونه 

تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما با همیم چی بهتر از اینه 

میدونی قلبم عاشقترینه

کی میدونه این روزا چه حسی بینمونه ما دوتا عاشق دوتا دیوونه

توو راه روزای عاشقونه 

تا همیشه دنیا دیگه واسه ما همینه ما با همیم چی بهتر از اینه 

میدونی قلبم عاشقترینه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ مسعود سعیدی بنام کی میدونه اهنگ کی میدونه کی میدونه که این دلم پریشونه دانلود آهنگ مسعود سعیدی تحمل دانلود اهنگ زیبا دخترک مسعود سعیدی دانلود اهنگ باشو نرو مسعود سعیدی کی میدونه کی میدونه که این دلم پریشونه عمریه از غم میخونه اهنگ مسعود سعیدی هستم دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی دوست دارم دانلود آهنگ مسعود سعیدی عادت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو