loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ مسعود امامی دلواپس,    دانلوداهنگ مسعود امامی دلواپس توام,    آهنگ مسعود امامی دلم رفت,    دلواپسی مسعو

حسین بازدید : 132 سه شنبه 14 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ مسعود امامی دلواپس
,    دانلوداهنگ مسعود امامی دلواپس توام
,    آهنگ مسعود امامی دلم رفت
,    دلواپسی مسعود امامی 320
,    اهنگ دلواپس توام میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ مسعود امامی همیشه یکی هست
,    مسعود امامی اگه بدونی
,    دانلود اهنگ دلواپس توام بهروز شایان
,    دانلود آهنگ دلواپسی لهراسبی

,   

 

 متن آهنگ دلواپسی مسعود امامی

 

من عادتم شده تنها بدونه تو
هر روز راه برم تو این پیاده رو
من عادتم شده چیزی نخوام ازت
فکر منو نکن خوبم گلم فقط
دلواپسه توام که ساده میشکنی کوه غمی ولی حرفی نمیزنی
میترسم از پسه دردات بر نیای من عادتم شده چیزی ازم نخوای
دلواپسه توام که ساده میشکنی
کوه غمی ولی حرفی نمیزنی
میترسم از پسه دردات بر نیای
من عادتم شده چیزی ازم نخوای
دردامو خستگی ماله خودت شده
چیزی نمیگیو اصرار بیخوده
اسرار میکنم انکار میکنی
حرفای قبلتو تکرار میکنی
اینکه تو میگی من تنها کس توام
دنیاییه ولی دلواپسه توام
دلواپسه توام که ساده میشکنی کوه غمی ولی حرفی نمیزنی
میترسم از پسه دردات بر نیای من عادتم شده چیزی ازم نخوای
دلواپسه توام که ساده میشکنی
کوه غمی ولی حرفی نمیزنی
میترسم از پسه دردات بر نیای
من عادتم شده چیزی ازم نخوای

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

https://nicmusic.net/







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود امامی دلواپس دانلوداهنگ مسعود امامی دلواپس توام آهنگ مسعود امامی دلم رفت دلواپسی مسعود امامی 320 اهنگ دلواپس توام میثم ابراهیمی دانلود آهنگ مسعود امامی همیشه یکی هست مسعود امامی اگه بدونی دانلود اهنگ دلواپس توام بهروز شایان دانلود آهنگ دلواپسی لهراسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو