loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ بارون صدای احساس مرتضی پاشایی,    اهنگ بارون صدای احساسه از پاشایی اپارات,    دانلود آهنگ بارون صدای احساسه مرتضی پاشایی,

حسین بازدید : 153 چهارشنبه 15 آبان 1398


,   
,    متن آهنگ بارون صدای احساس مرتضی پاشایی
,    اهنگ بارون صدای احساسه از پاشایی اپارات
,    دانلود آهنگ بارون صدای احساسه مرتضی پاشایی
,    دانلود اهنگ بارون صدای احساسه نم بارون چشاتو میشناسه
,    بارون صدای احساسه بارون چشاتو میشناسه
,    دانلود آهنگ روزهای سخت مرتضی پاشایی
,    متن آهنگ این روزا سخته پاشایی
,    بارون صدای احساسه متن
,    کلیپ بارون صدای احساسه
,   
,   

بارون صدای احساسه ♫ نم بارون چشات میشناسه♥♫

تو رو از دست دادم توی ♫ لحظه آدم دنیاش و میبازه♥♫

تلخه سکوته این خونه ♫ آخه غیر از خدا کی می دونه♥♫

تو دلم اتیشه با تو بهتر ♫ میشه حال این دیوونه♥♫

این روزهای سخت تر از اونیه که باور ♫ کنی مگه میشه با یه خاطره سر کنی♥♫

تو می دونی من چیزی نگم ♫ بهتره تو دنیا کی از ما عاشق تره♥♫

http://musicmedia.ir/

یه جوره هق هق زدم صدام ♫ زخمیه این اون دردیه که نمی فهمیه♥♫

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون ♫ گرفتس چقدر دل آسمون♥♫

من دلخورم توام هستی ♫ ولی باز این غرور و نشکستی♥♫

چی شده بی خوابی تو که ♫ راحت رو من چشمات و می بستی♥♫

درگیره درده مجنونم ♫ مردم میگن که دیونم♥♫

اگه تنها تنها میری ♫ زیر بارون که من پریشونم♥♫







برچسب ها متن آهنگ بارون صدای احساس مرتضی پاشایی اهنگ بارون صدای احساسه از پاشایی اپارات دانلود آهنگ بارون صدای احساسه مرتضی پاشایی دانلود اهنگ بارون صدای احساسه نم بارون چشاتو میشناسه بارون صدای احساسه بارون چشاتو میشناسه دانلود آهنگ روزهای سخت مرتضی پاشایی متن آهنگ این روزا سخته پاشایی بارون صدای احساسه متن کلیپ بارون صدای احساسه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو