loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته,    دانلود آلبوم دوست دارم خدایی از میثم عبدالمالکی,    اهنگ خدایا دلم شکسته,    دانلود اهنگ دلم

حسین بازدید : 93 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته
,    دانلود آلبوم دوست دارم خدایی از میثم عبدالمالکی
,    اهنگ خدایا دلم شکسته
,    دانلود اهنگ دلم شکسته ای خدا
,    دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی یادم نمیره
,    دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی پاشو چشماتو وا کن
,    میثم عبدالمالکی به آخرش رسیدم
,    دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی چشمای ناز تو
,    اهنگ میثم عبدالمالکی تلافی
,   
,   

 

ای خدا دلم گرفته از این زمونه

چی بگم از این دلم از دست مردم خونه خونه

هرکی از راه میرسه پا روی این دلم میذاره

چی بگم از این چشام که شب و روز هی میباره

که شب و روز هی میباره

دلم شکسته خدا خدا من شدم خسته خدا

نامردی دیدیم خدا خدا خدا سختی کشیدم

خدا خدا خدا خدا

دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته

ای خدا دلم گرفته از این زمونه

چی بگم از این دلم از دست مردم خونه خونه

هرکی از راه میرسه پا روی این دلم میذاره

چی بگم از این چشام که شب و روز هی میباره

که شب و روز هی میباره

دلم شکسته خدا خدا من شدم خسته خدا

نامردی دیدیم خدا خدا خدا سختی کشیدم

 


 

 

https://melodybaz.com







برچسب ها دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی دلم شکسته دانلود آلبوم دوست دارم خدایی از میثم عبدالمالکی اهنگ خدایا دلم شکسته دانلود اهنگ دلم شکسته ای خدا دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی یادم نمیره دانلود آهنگ میثم عبدالمالکی پاشو چشماتو وا کن میثم عبدالمالکی به آخرش رسیدم دانلود اهنگ میثم عبدالمالکی چشمای ناز تو اهنگ میثم عبدالمالکی تلافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو