loading...

ام پی تری فول

میترسم این احساس تو حسی که عاشق هنوز اخر به دست روزگار ساده عوض بشه یه روز میترسم اون برق چشات که روشنه توی شبام یه شب به خواست روزگار پر اتیشه زیر پام تورو دارم و حالا باور ندارم از این دنیا دیگه چیز

حسین بازدید : 99 یکشنبه 19 آبان 1398

میترسم این احساس تو حسی که عاشق هنوز
اخر به دست روزگار ساده عوض بشه یه روز
میترسم اون برق چشات که روشنه توی شبام
یه شب به خواست روزگار پر اتیشه زیر پام
تورو دارم و حالا باور ندارم از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
اگه قلبمو به تو نسپرده بودم همون روزای اول مرده بودم
میترسم از تنها شدن از این نگاه رفتنی
ترسمو بیشتر میکنی وقتی نمیگی با منی

http://rezanori72.blogfa.com/post/167


میترسم از احساس تو این حس خوب و موندنی
میترسم از روزی که تو حاشا کنی که با منی
میترسم ین احساس تو حسی که عاشق هنوز
اخر به دست روزگار ساده عوض بشه یه روز
میترسم اون برق چشات که روشنه توی شبام
یه شب به خواست روزگار
کل اتیشه زیر پام
تورو دارم و حالا باور ندارم از این دنیا دیگه چیزی نمیخوام
اگه قلبمو به تو نسپرده بودم همون روزای اول مرده بودم







برچسب ها متن آهنگ حس عاشقی جمشید دانلود آهنگ جمشید و باران به نام حس عاشقی 320 اهنگ جمشید و باران میترسم دانلود موزیک ویدیو حس عاشقی از جمشید و باران جمشید و باران حس عاشقی 320 آهنگ حس عاشقی جمشید و باران اهنگ باران و جمشید به نام حس عاشقی اهنگ جمشید و باران بنام حس عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو