loading...

ام پی تری فول

تکست / متن آهنگ آشیون دلم کوروش خسرویLyrics Music Kourosh Khosravi Ashioone Delamتکست / متن آهنگ آشیون دلم کوروش خسرویترانه و شعر آهنگ آشیون دلم کوروش خسرویبی حد به تو وابسته شدم حالم خوش کردبهتره که

حسین بازدید : 63 سه شنبه 21 آبان 1398




تکست / متن آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی

Lyrics Music Kourosh Khosravi Ashioone Delam

تکست / متن آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی

ترانه و شعر آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی

بی حد به تو وابسته شدم حالم خوش کرد
بهتره که دلم به هرکسی غیر تو پشت کرد

من عشقو که دیدم ازت بدی ندیدم
فقط زیادی خوبی به خدا زیادی خوبی



آشیونه دلم تنها بهونه دلم تو رو میگم
که شده چشات همه خونه دلم

به تو گره خورده
از اون روز ازل آب و گلم

تکست آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی

من اون سر دنیا که باشم دلم اونجاست
بی حد به تو وابسته شدم

مشکلم اینجاست باور کنی
یا نه بازم خوابتو دیدم

من تازه به چیزی که میخواستم رسیدم
من تازه به چیزی که میخواستم رسیدم

آشیونه دلم تنها بهونه دلم تو رو میگم
که شده چشات همه خونه دلم

به تو گره خورده
از اون روز ازل آب و گلم

آشیونه دلم تنها بهونه دلم تو رو میگم
که شده چشات همه خونه دلم

به تو گره خورده
از اون روز ازل آب و گلم

بی حد به تو وابسته شدم حالم خوش کرد
بهتره که دلم به هرکسی غیر تو پشت کرد



faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید آشیون دلم کوروش خسروی لینک مستقیم دانلود ریمیکس آشیون دلم کوروش خسروی کد پیشواز آشیون دلم کوروش خسروی ایرانسل متن و شعر آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی کد پیشواز آشیون دلم کوروش خسروی همراه اول دانلود آهنگ آشیون دلم کوروش خسروی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو