loading...

ام پی تری فول

تکست / متن آهنگ تنهایی روزبه بمانیLyrics Music Roozbeh Bemani Tanhaeeتکست / متن آهنگ تنهایی روزبه بمانیترانه و شعر آهنگ تنهایی روزبه بمانیرفتنت نزدیکه چون دلم آشوبهچون درست چند وقته خیلی حالت خوبهدستم

حسین بازدید : 61 سه شنبه 21 آبان 1398



تکست / متن آهنگ تنهایی روزبه بمانی

Lyrics Music Roozbeh Bemani Tanhaee

تکست / متن آهنگ تنهایی روزبه بمانی

ترانه و شعر آهنگ تنهایی روزبه بمانی

رفتنت نزدیکه چون دلم آشوبه
چون درست چند وقته خیلی حالت خوبه

دستمو نمیگیری یعنی قلبت اینجا نیست


عشق من خانومم درد تو اینا نیست

بری چی میمونه برای من آخه من
غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو

آخه کی پای این یکی شدن همه
دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو

بری چی میمونه برای من آخه من
غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو

آخه کی پای این یکی شدن همه
دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو

تکست آهنگ تنهایی روزبه بمانی

تو بری خاطره هات یک شبه آبم میکنه
خونمون وقتی بری خونه خرابم میکنه

میترسم از این همه تنهایی از این که
هر جا باشی اینجایی میترسم

بری چی میمونه برای من آخه من
غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو

آخه کی پای این یکی شدن همه
دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو

بری چی میمونه برای من آخه من
غیر خنده های تو مگه چی دارم تو بگو

آخه کی پای این یکی شدن همه
دنیاشو داده مثل من تو بگو تو بگو




faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ تنهایی روزبه بمانی کد پیشواز تنهایی روزبه بمانی همراه اول دانلود آهنگ جدید تنهایی روزبه بمانی لینک مستقیم کد پیشواز تنهایی روزبه بمانی ایرانسل دانلود ریمیکس تنهایی روزبه بمانی متن و شعر آهنگ تنهایی روزبه بمانی دانلود آهنگ تنهایی روزبه بمانی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو