loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام,    احسان عزیزی الهی تب کنم,    دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی, 

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 22 آبان 1398


,   
,    متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام
,    احسان عزیزی الهی تب کنم
,    دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی
,    دانلود اهنگ الهی من بمیرم شمع بالینم تو باشی
,    الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی جدید
,    آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از معین
,    اهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی ریمیکس
,   

متن آهنگ بیمار توام از احسان عزیزی
الهی من بمیرم شمع بالینم تو باشی
بیای و من بگیرم دامنت رو تا همیشه
بگو نه هی با لبهای عسل ریزت بگو نه
یه جوری گیر کردی تو گلوم حالیم نمیشه

کنارت گیجم و چشمام سیاهی میره انگار
دلم با دیدنت خواهی نخواهی میره انگار
شاید با عشق اصلا تو تبانی کردی باشی
منو با عشوه هات هم دم روانی کرده باشی

تکست آهنگ بیمار توام از احسان عزیزی



الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی
طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی
سرم آوار شند دیوار ها آجر به آجر
اگه همسایه دیوار به دیوارم تو باشی

بادم اسیر کوی تو شاید بگیرم بوی تو
میچرخم اطرافت مگه دستم بیفته موی تو
خوش دارم آزارم کنی گیر و گرفتارم کنی
باید که بیمارت بشم شاید که تیمارم کنی

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی
طبیب حاذق این قلب بیمارم تو باشی
سرم آوار شند دیوار ها آجر به آجر
اگه همسایه دیوار به دیوارم تو باشی

https://www.balmusic.ir







برچسب ها متن اهنگ احسان عزیزی بیمار توام احسان عزیزی الهی تب کنم دانلود آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از احسان عزیزی دانلود اهنگ الهی من بمیرم شمع بالینم تو باشی الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی جدید آهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی از معین اهنگ الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو