loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ چشم برندار ازم میپاشه زندگیم,    آهنگ محمد علیزاده میشه نگام کنی راحت شه زندگیم,    دانلود اهنگ میشه نگام کنی, &n

حسین بازدید : 123 شنبه 25 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ چشم برندار ازم میپاشه زندگیم
,    آهنگ محمد علیزاده میشه نگام کنی راحت شه زندگیم
,    دانلود اهنگ میشه نگام کنی
,    کلیپ میشه نگام کنی محمد علیزاده
,    متن میشه نگام کنی
,    میشه نگام کنی امام رضا
,    کلیپ میشه نگام کنی راحت شه زندگیم
,    میشه نگام کنی میشه صدام کنی
,    ميشه نگام كني راحت شه زندگيم امام رضا
,   
,   
,   

http://tabamusic.com/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%DB%8C/

میشه نگام کنی راحت شه زندگیم چشم برندار ازم میپاشه زندگیم
هر کس به جز تو رو انکار میکنم من عاشق توام اقرار میکنم
اقرار میکنم به یاد تو هنوز هم سخت خواب شب هم خنده های روز
از تو حواسمو هی پرت میکنم با قلب بی کسم هی شرط میکنم

دانلود آهنگ محمد علیزاده میشه نگام کنی

برگشتنای دیر دلبستنای زود باور نمیکنی دست خودم نبود
دست خودم نبود دست خودم نبود دست خودم نبود
میشه نگام کنی راحت شه زندگیم چشم برندار ازم میپاشه زندگیم

هر کس به جز تو رو انکار میکنم من عاشق توام اقرار میکنم
اقرار میکنم به یاد تو هنوز هم سخت خواب شب هم خنده های روز
از تو حواسمو هی پرت میکنم با قلب بی کسم هی شرط میکنم
میشه نگام کنی
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

برگشتنای دیر دلبستنای زود باور نمیکنی دست خودم نبود محمد علیزاده

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ چشم برندار ازم میپاشه زندگیم آهنگ محمد علیزاده میشه نگام کنی راحت شه زندگیم دانلود اهنگ میشه نگام کنی کلیپ میشه نگام کنی محمد علیزاده متن میشه نگام کنی میشه نگام کنی امام رضا کلیپ میشه نگام کنی راحت شه زندگیم میشه نگام کنی میشه صدام کنی ميشه نگام كني راحت شه زندگيم امام رضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو