loading...

ام پی تری فول

دیگه ازت بریدم دلمو نمیدم پر رو شدی دختر دور تو خط کشیدم همه حرفات دروغه سر تو شلوغه رفتی منو دور زدی حال تو بد میگیرم دیگه ازت بریدم بس کن دلمو نمیدم بس کن پر رو شدی دختر دور تو خط کشیدم همه حرفات در

حسین بازدید : 525 شنبه 25 آبان 1398

دیگه ازت بریدم دلمو نمیدم پر رو شدی دختر دور تو خط کشیدم
همه حرفات دروغه سر تو شلوغه رفتی منو دور زدی حال تو بد میگیرم
دیگه ازت بریدم بس کن دلمو نمیدم بس کن پر رو شدی دختر دور تو خط کشیدم
همه حرفات دروغه میدونم سرتو شلوغه رفتی منو دور زدی حالتو بد می گیرم
برو بذار تا باد بیاد دلم موزیک شاد میخواد برو
کاسه کوزتو جمع کن برو از این خونه امشب کاسه کوزتو جمع کن برو که به خون تو تشنم

دیگه رنگی نداره واسم اشکات معنی نداره واسم حرفات
تو رفتی پیچم بدی پی بازیت چون نمیدونم برقصم به چه سازیت
دیگه تورو نمیخوامت برو نمیام به دیدن تو من
از تو بریدم کشیدم بیرون فکر نکن دل به تو میدم عمراً

 

تو هم میتونی بری بگی زود به همه
پشیمونی چون عزیزم خیانت تو کارت بود یه نمه

 

 

نگو که دوستم داری نگو واست میمیرم تو هم گربه صفتی حالتو بد میگیرم
آخه واست چی کم گذاشتم فقط پرادو دو در نداشتم
دیدی دیگه تورو نمیخوام دور تو خط کشیدم
برو بذار تا باد بیاد برو دلم موزیک شاد میخواد برو
کاسه کوزتو جمع کن برو از این خونه امشب
کاسه کوزتو جمع کن برو که به خون تو تشنم

چشات دیگه نیست برا من نگو من حتی آدم هیز در آرم
تو با یکی دیگه لللله من بگم واسه تو بی قرارم
بگو چرا عشوه میای و بعد همش میگی که عشق زیاد
نیست بینمون زشته میای میگی عشقتو به چشم نمیاد
تو اصلاً بگو ببینم با چه عینی نوشته میشه عشق
زندگیم با وجود تو حتی اگه بهشته میشه زشت

نگو که دوستم داری نگو واست میمیرم
تو هم گربه صفتی حالتو بد میگیرم
آخه واست چی کم گذاشتم فقط پرادو دو در نداشتم
دیدی دیگه تو رو نمیخوام دور تو خط کشیدم
برو بذار تا باد بیاد دلم موزیک شاد میخواد برو
کاسه کوزتو جمع کن برو از این خونه امشب
کاسه کوزتو جمع کن برو که به خون تو تشنم







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه ازت بریدم دلمو نمیدم دانلود موزیک ویدیو دیگه ازت بریدم امیر تتلو دانلود آهنگ کردی کاسه کوزتو جمع کن دانلود آهنگ حال گیری تتلو دانلود کاسه کوزتو جمع کن برو ازین خونه امشب دانلوداهنگ کاسه کوزتو جمع کن برو از این خونه امشب موزیک ویدیو حالگیری امیر تتلو کاسه کوزه توجمع کن بروازاین خونه امشب دانلود آهنگ تتلو و طعمه و رضایا و 2afm
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو