loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ واست کم نمیزارم,    ریمیکس اهنگ واست کم نمیزارم,    اهنگ واست کم نمیزارم از حسام حیدریان,    دانلود اهنگ حسام حیدری, &

حسین بازدید : 81 شنبه 25 آبان 1398


,    دانلود اهنگ واست کم نمیزارم
,    ریمیکس اهنگ واست کم نمیزارم
,    اهنگ واست کم نمیزارم از حسام حیدریان
,    دانلود اهنگ حسام حیدری
,    واست کم نمیزارم تو شدی دارو ندارم
,    دانلود اهنگ واست کم نمیزارم تو شدی دارو ندارم
,    دانلود اهنگ حسام حیدری دلت وقتی پیش منه
,    دانلود اهنگ نفس میکشی کنارم تو شدی دارو ندارم
,    دانلود آهنگ دلت وقتی پیش منه دلم قرصه
,   
,   

https://www.jenabmusic.com/91118/music-vasat-kam-nemizaram.html

دلت وقتی پیش

منه دلم قرصه پیش همه

شبیه خوابه آره ی حس نابه

رو قلبت ها کن بنویس این احساس کمی که نیست ببین که خوشبختی گاهی ی انتخابه

نفس میکشی کنارم تو شدی دارو ندارم من به احساسی که داری شک ندارم

حالا دستایی که چفت همند توو کل زندگیم بجز ی عشق مشترک ندارم

واست کم نمیزارم به تو بدجوری دچارم رگ خوابم توی دستاته همیشه

روزام وقتی شروع میشه کم من بهت میگم دوست دارم دلم که همراته همیشه

بهت میگم بازم به عشقت مینازم همین قد که بدونی عاشقتم بسه واسم

بگیر دستامو باز نگاهت رو بنداز توو چشمایی که مات تویه رو تو حساسم

  نفس میکشی کنارم تو شدی دارو ندارم من به احساسی که داری شک ندارم

حالا دستایی که چفت همند توو کل زندگیم بجز ی عشق مشترک ندارم

واست کم نمیزارم به تو بدجوری دچارم رگ خوابم توی دستاته همیشه

روزام وقتی شروع میشه کم من بهت

میگم دوست دارم دلم

که همراته همیشه

        

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ واست کم نمیزارم ریمیکس اهنگ واست کم نمیزارم اهنگ واست کم نمیزارم از حسام حیدریان دانلود اهنگ حسام حیدری واست کم نمیزارم تو شدی دارو ندارم دانلود اهنگ واست کم نمیزارم تو شدی دارو ندارم دانلود اهنگ حسام حیدری دلت وقتی پیش منه دانلود اهنگ نفس میکشی کنارم تو شدی دارو ندارم دانلود آهنگ دلت وقتی پیش منه دلم قرصه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو