loading...

ام پی تری فول

بهاره دوباره بهارهدل از شوقت چه بیقرارهآسمون دل من پر شده از ستارهمهتاب چه رنگ و رویی دارهدیگه اثر نمونده از ابر پاره پارهخوشبختی رو سرم می بارهوقتی که روی ماهتو ببینمهزارتا بوسه از لبات می چینمهرچی گ

حسین بازدید : 57 شنبه 02 آذر 1398

بهاره دوباره بهاره
دل از شوقت چه بیقراره
آسمون دل من پر شده از ستاره
مهتاب چه رنگ و رویی داره
دیگه اثر نمونده از ابر پاره پاره
خوشبختی رو سرم می باره

وقتی که روی ماهتو ببینم
هزارتا بوسه از لبات می چینم
هرچی گل تو گلخونس سر رات
می ذارم و از ته دل می خونم
برای تو می خونم ترانه عاشقانه


غزل به پات می ریزم تا نگی بهاره
بهاره دوباره بهاره
دل از شوقت چه بیقراره
آسمون دل من پر شده از ستارهمهتاب چه رنگ و رویی داره
دیگه اثر نمونده از ابر پاره پاره
خوشبختی رو سرم می باره

وقتی که روی ماهتو ببینم
هزارتا بوسه از لبات می چینم
هرچی گل تو گلخونس سر رات
می ذارم و از ته دل می خونم
اگه با من بمونی عاشقترین می مونم
تا وقتی که نفس هست از عشق برات می خونم
بهاره دوباره بهاره
دل از شوقت چه بیقراره
آسمون دل من پر شده از ستاره
مهتاب چه رنگ و رویی داره
دیگه اثر نمونده از ابر پاره پاره
خوشبختی رو سرم می باره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو