loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ دوست دارم برو هر جا که دوست داری,    دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو,    دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس,&nbs

حسین بازدید : 74 دوشنبه 04 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ دوست دارم برو هر جا که دوست داری
,    دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو
,    دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس
,    آهنگ من دوست دارم تورو
,    دانلود آهنگ عماد طالب زاده حق داری
,    دانلود آهنگ رد دادی ریمیکس
,    دانلود آهنگ رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس
,    دانلود اهنگ تب داری داری هذیون میگی ریمیکس
,    دانلود اهنگ من دوست داشتم تورو
,   
,   
,   

https://upmusics.com/%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-2/

 

حق داری داری هذبون میگی باز تب داری ♪
به همه غیر خودت شک داری میگی از رابطمون بیزاری ♪
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی برو هر جا که میخوای آزادی ♪
تو یه آدم پر از ایرادی ♪
من دوست داشتم تورو برو هرجا که دوست داری ♪
احساست به من چیه کیه اونکه دوسش داری ♪
رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری ♪
من دوست داشتم تورو برو هرجا که دوست داری ♪


احساست به من چیه کیه اونکه دوسش داری ♪
رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری ♪
درگیری واسه کی هی خودتو میگیری ♪
تو که میگفتی برام میمیری اینجوری باشه که از دس میری ♪
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی برو هر جا که میخوای آزادی ♪
تو یه آدم پر از ایرادی  ♪
من دوست داشتم تورو برو هرجا که دوست داری ♪
احساست به من چیه کیه اونکه دوسش داری ♪
رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری ♪
من دوست داشتم تورو برو هرجا که دوست داری ♪
احساست به من چیه کیه اونکه دوسش داری ♪
رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری ♪

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم برو هر جا که دوست داری دانلود اهنگ من دوست دارم تورو تورو دانلود آهنگ من دوست داشتم تورو ریمیکس آهنگ من دوست دارم تورو دانلود آهنگ عماد طالب زاده حق داری دانلود آهنگ رد دادی ریمیکس دانلود آهنگ رد دادی عماد طالب زاده ریمیکس دانلود اهنگ تب داری داری هذیون میگی ریمیکس دانلود اهنگ من دوست داشتم تورو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو