loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی فانوس,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی جدید,    مرتضی سرمدی منو باور کن,    دانلود اهنگ تو

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 06 آذر 1398


,   
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی فانوس
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی جدید
,    مرتضی سرمدی منو باور کن
,    دانلود اهنگ تو خوبی مرتضی سرمدی
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی شایعه
,    دانلود اهنگ شایع مرتضی سرمدی
,    دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی
,    پخش آهنگ مرتضی سرمدی
,   

 

 

https://www.jenabmusic.com/53298/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B3.html

متن آهنگ مرتضی سرمدی فانوس

از این اشکای رو گونه م یه اقیانوس میسازم

با هر قطره ی این اشکام تو شب فانوس میسازم

دلم به هر کسی پشت کرد فقط پشتم به تو گرم بود

برام جز تو همه جسمن برام دنیام دشمن بود

کجا رفتم نمیدونم برای عاشقی دورم

یه زخمی رو دلم مونده درمونشو نمیدونم

تو پایان کدوم فصلی که آغازش من بودم

همه فصلا رو رد کردم فقط پاییز و من دیدم

برات سخته بفهمه که من احساسم ترک خورده

برام سخته بفهمم که همه احساس تو مرده

از این اشکای رو گونه م یه اقیانوس میسازم

با هر قطره ی این اشکام تو شب فانوس میسازم

دلم به هر کسی پشت کرد فقط پشتم به تو گرم بود

برام جز تو همه جسمن برام دنیام دشمن بود

از این اشکای رو گونه م یه اقیانوس میسازم

با هر قطره ی این اشکام تو شب فانوس میسازم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی فانوس دانلود اهنگ مرتضی سرمدی جدید مرتضی سرمدی منو باور کن دانلود اهنگ تو خوبی مرتضی سرمدی دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96 دانلود اهنگ مرتضی سرمدی شایعه دانلود اهنگ شایع مرتضی سرمدی دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی پخش آهنگ مرتضی سرمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو