loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی منه عاشق تو نگاه تو اسیرم,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بنام تو یه قطره از خدایی,    دانلود آهنگ تو یه قطره از خدایی با کیفیت 32

حسین بازدید : 272 یکشنبه 10 آذر 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی منه عاشق تو نگاه تو اسیرم
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بنام تو یه قطره از خدایی
,    دانلود آهنگ تو یه قطره از خدایی با کیفیت 320
,    تو یه قطره از خدایی از سرمدی
,    دانلود آهنگ ریمیکس تو یه قطره از خدایی علی بابا
,    اهنگ تو یه قطره از خدایی با رپ
,    اهنگ علی بابا تو همون بودی که من خوابشو دیدم
,    دانلود آهنگ تو یه قطره از خدایی که تو خنده هام شریکی
,    اهنگ مهران فهیمی تو همونی که شریک خنده هامی
,   
,   
,   
,   

http://mdlmusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7/

متن آهنگ جدید علی بابا و مرتضی سرمدی به نام حس بد

میدونی دیگه مهم نیست اگه باشی با هر کس
نیستی ببینی ولی قرص های آرام بخش هست
انگاری تموم شد هرچی که بینمون بوده
حالا برو به همه بگو که علی بد بوده
*
چقد بد همه چی تموم شد
انگار وقتم با تو الکی حروم شد
تو هم یکی شدی واسم مثل بقیه
میگن رفیق فابت درست مثل علی ه
اونم مثل منه همه جوره چایت شده
هر کاری که بگی حتما باید کنه
امیدوارم خیلی از من سرتر باشه
گیر دادناشم نسبت به من کمتر باشه
آره حتما باشه پایه تا ته دوستی
عیب نداره به هم میرسیم روزی
یادت میاد میزدی هی حرف از عشق
ولی الان با این پسره میری گردش
من تنهام ولی فدای سرت
تو خوش باشی با این دوست پسرت
متن آهنگ جدید علی بابا و مرتضی سرمدی به نام حس بد
من عاشق تو نگاه تو اسیرم
تو نباشی من از این زندگی سیرم
ای فرشته ی زمین برام دعا کن
خدای عاشقا رو برام صدا کن
تو همونی که تو خنده هام شریکی
توی درد و غصه هام واسم طبیبی
تو همون رویای پاکی
که تو شب های من بود
تو یه قطره از خدایی
*
کجا بودم آهان یادم اومد
تو خوش باشی با اونی که به جام اومد
بی استرس حالا نیستم که من
بشین به حال و روزم الان نیش خند بزن
بشین بخند ببین چجوری سوختم
از رفیق تاخونواده مو بهت فروختم
بهت فروختم نگو یادم نمیاد
چشم به در گفتم الان دیگه میاد
ولی رفتی و منم الان دلتنگتم
خداییش بگو توام برام دلت تنگه نه
حتما میگی نه دیگه فراموش شدی
یعنی تونستی خوبی هامو فراموش کنی
خیلی قشنگ از جیب من کندی
ولی من گفتم رفیقیم بذار بخنده
متن آهنگ جدید علی بابا و مرتضی سرمدی به نام حس بد
تو از آسمون اما پاروی زمین میذاری
یه دل شب زده مونده تو یه صبح بیقراری
تو واسم دنیای عشقی تو تموم لحظه هامی
تازه میشه روح و جونم وقتی که تو پا به پامی
از خدا میخوام همیشه که کنار تو بمونم
عشق من باش پروانه میشم تا کنار تو بسوزم
وقتی چشمات گریه میکرد آرزوم بود که بمیرم
کاشکی بودم کنارت ای گل تا که دستاتو بگیرم
تو یه قطره از خدایی
*
وقتی زنگ میزنم نگو بگو سریع
به خدا نصف شبا کارم شده خودزنی
اصلا باورم نمیشه که الان نیستی
میدونم مثل من اصلا چشات خیس نیس
به خدا میسپارمت با گونه های خیسم
من رفتم ولی واست باز مینویسم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی سرمدی منه عاشق تو نگاه تو اسیرم دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بنام تو یه قطره از خدایی دانلود آهنگ تو یه قطره از خدایی با کیفیت 320 تو یه قطره از خدایی از سرمدی دانلود آهنگ ریمیکس تو یه قطره از خدایی علی بابا اهنگ تو یه قطره از خدایی با رپ اهنگ علی بابا تو همون بودی که من خوابشو دیدم دانلود آهنگ تو یه قطره از خدایی که تو خنده هام شریکی اهنگ مهران فهیمی تو همونی که شریک خنده هامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو