loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ mp3 مازندرانی هر زندان بی زندانی نمیشه,    اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه محسن لرستانی,    دانلود اهنگ mp3 زندونم ب

حسین بازدید : 322 سه شنبه 19 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 مازندرانی هر زندان بی زندانی نمیشه
,    اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه محسن لرستانی
,    دانلود اهنگ mp3 زندونم بی زندانی نمیشه از محسن دولت
,    آهنگ های علی براتی زندانی
,    اهنگ mp3 علی براتی زندانی جدید
,    اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه شعرو غزل بدون ساز نمیشه
,    اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمینه
,    اهنگ mp3 زندانی علی براتی صوتی
,    اهنگ mp3 کرمانجی زندانی بی ملاقاتی
,    Download Ahang Mazandarani
,   

http://nakaman2.ir/39573/%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7.html

 

هر زندان بی زندانی نمیشه 

هر زندان بی زندانی نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

شعرو غزل بدون ساز نمیشه

هوای پرو پرواز نمیشه

غریبی که محرم راز نمیشه

خدا زندانیم بی ملاقتیم

خدا زندانیم بی ملاقتیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

بی گناه تا پای دار حکم ابدیم

شدم تو این زندون غم گرفتار

دانلود آهنگ غم غریبی منو ساده نگیر از علی براتی

شدم تو این زندون غم گرفتار

هرشب میرم تا پای چوبه ی دار

حال هر روز من شده همین که

حال هر روز من شده همین که

بشمارم من میله های زندان

بشمارم من میله هــــای زندان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 مازندرانی هر زندان بی زندانی نمیشه اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه محسن لرستانی دانلود اهنگ mp3 زندونم بی زندانی نمیشه از محسن دولت آهنگ های علی براتی زندانی اهنگ mp3 علی براتی زندانی جدید اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمیشه شعرو غزل بدون ساز نمیشه اهنگ mp3 هر زندان بی زندانی نمینه اهنگ mp3 زندانی علی براتی صوتی اهنگ mp3 کرمانجی زندانی بی ملاقاتی Download Ahang Mazandarani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو