loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ Mp3 برگردی برنگردی میخوامت,    هم دردی هم درمونی آروم جونی,    اهنگ Mp3 هم دردی هم درمونی اروم جونی,   

حسین بازدید : 256 شنبه 23 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ Mp3 برگردی برنگردی میخوامت
,    هم دردی هم درمونی آروم جونی
,    اهنگ Mp3 هم دردی هم درمونی اروم جونی
,    دانلود اهنگ Mp3 هم دردی هم درمونی اروم جونی
,    اهنگ Mp3 علی صدیقی صد سال عشق
,    دانلود اهنگ Mp3 صد سال عشق
,    من اگه صدسال برگردم به عقب بازم عاشقت میشم
,    دانلود اهنگ Mp3 بیا برنگردیم میخوامت
,    دانلود اهنگ Mp3 علی صدیقی صد سال
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ علی صدیقی صد سال عشق

برگردی یا برنگردی میخوامت
بدجوری قفلم رو عکسامونو میخوامت
این روزا سردی کم حرفی چرا با خاطراتمون این کار و کردی
هم دردی هم درمون و آروم جونی
هم واسه قلبم یه ذره مضری هم مهربونی
این روزا نیستی کمرنگی چرا با خاطراتمون این کارو کردی
من اگه صد سال برگردم به عقب صد بار بمیرم و بشکنم بازم عاشقت میشم آره عاشقت میشم
تو اگه صد بارم منو پس بزنی صد سالم حرفی نزنی بازم عاشقت میشم آره عاشقت میشم

چرا حس تو قلبت نسبت به من عوض شد
زندگی بعد تو برام مثل وقتیه که طلف شد
بهم فکر کن به من گوش کن منو ببین
من همون آدم روز اولم تصمیمتو بگیر
برگردی یا برنگردی میخوامت
بدجوری قفلم رو عکسامونو میخوامت
این روزا سردی کم حرفی چرا با خاطراتمون این کار و کردی
من اگه صد سال برگردم به عقب صد بار بمیرم و بشکنم بازم عاشقت میشم آره عاشقت میشم
تو اگه صد بارم منو پس بزنی صد سالم حرفی نزنی بازم عاشقت میشم آره عاشقت میشم

http://sakhamusic.ir/music-ali-sedighi-100-sal-eshgh/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 برگردی برنگردی میخوامت هم دردی هم درمونی آروم جونی اهنگ Mp3 هم دردی هم درمونی اروم جونی دانلود اهنگ Mp3 هم دردی هم درمونی اروم جونی اهنگ Mp3 علی صدیقی صد سال عشق دانلود اهنگ Mp3 صد سال عشق من اگه صدسال برگردم به عقب بازم عاشقت میشم دانلود اهنگ Mp3 بیا برنگردیم میخوامت دانلود اهنگ Mp3 علی صدیقی صد سال دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو